جک بلک از روی مریخی رد شد؛ بررسی ۱۰ فیلم برتر باکس‌آفیس در هفته‌ی گذشته

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه

طبق وعده‌ای که هفته‌ی گذشته داده بودیم، این هفته هم قصد داریم ۱۰ فیلم برتر جدول باکس‌آفیس یا همان فروش فیلم‌های سینمایی در کشور ایالات متحده در هفته‌‌ای که گذشت را مورد بررسی قرار بدهیم. البته در هفته‌ی گذشته‌ی میلادی، خصوصا روزهای آخرش، صنعت سینما متاثر از نمایش تریلر جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی «جنگ‌های ستاره‌ای» (Star Wars) بود. هفتمین اپیزود از مجموعه فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای با نام «نیرو برمی‌خیزد» (The Force Awakens) توسط «جی. جی. آبرامز»، از تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌های نام‌آشنای آمریکایی ساخته شده و قرار است در ماه دسامبر امسال  اکران شود. از جمله حاشیه‌های جالب فیلم جدید مجموعه می‌توان به حضور «هریسون فورد» معروف به‌عنوان یکی از شخصیت‌های فرعی اشاره کرد که حسابی طرفداران جنگ‌های ستاره‌ای را به وجد آورده است. امروز در دیجی‌کالا مگ تریلر جدید نیرو برمی‌خیزد به‌همراه پوستر رسمی فیلم منتشر شده است.

در ادامه به ۱۰ فیلم برتر جدول باکس‌آفیس هفته‌ی گذشته می‌پردازیم که در مقایسه با هفته‌ی پیش از آن شاهد تغییرات جالبی بوده:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌10

۱۰- Maze Runner: The Scorch Trials

هفته‌های اکران: ۵/ فروش هفته‌ی گذشته: ۲.۸۵ میلیون دلار/ مجموع فروش ۵ هفته‌ی گذشته: ۷۵.۵ میلیون دلار

معمولا جداول هفتگی باکس‌آفیس تغییرات کلانی به خودشان نمی‌بینند و تغییرات جایگاه به یکی دو تا فیلم، آن هم در صورت اکران فیلم‌های جدید و درست و درمان محدود می‌شود. اما در هفته‌ای که گذشت، چهار فیلم به‌طور کامل از جدول خارج شدند. فیلم‌هایی مثل The Visit ساخته‌ی «ام. نایت شامالان»، «اورست» که با کلی هنرپیشه‌ی کار درست انتظار می‌رفت تا جدول این هفته هم دوام بیاورد و Black Mass، ساخته‌ی «اسکات کوپر». اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، رتبه‌های هفتم تا ده‌ام جدول هفته‌ی گذشته، همگی از جدول این هفته خارج شده‌اند و فیلم‌های جدید جای‌شان را گرفته‌اند.

تغییرات جدول باعث شده تا رتبه‌ی ششم هفته‌ی گذشته مستقیما در جایگاه دهم این هفته قرار بگیرد. همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم The Scorch Trials دنباله‌ی مستقیم قسمت اول «دونده‌ی هزارتو» است که با بودجه‌ای ۶۱ میلیون دلاری، توسط «وس بال» ساخته شده. اگر از طرفداران فیلم‌های اکشن ماجرایی خصوصا نوجوان پسندشان هستید، قسمت جدید دونده‌ی هزارتو می‌تواند سرگرم‌تان کند. خصوصا که «آیدان گیلن» هنرپیشه‌ی ایرلندی سریال «بازی تاج و تخت» هم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. احتمال این‌که این آخرین حضور The Scorch Trials در جدول هفتگی باکس‌آفیس باشد، بسیار زیاد است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌09

۹- Woodlawn

هفته‌های اکران: ۱/ فروش هفته‌ی گذشته: ۴ میلیون دلار/ مجموع فروش ۱ هفته‌ی گذشته: ۴ میلیون دلار

رتبه‌ی نهم جدول باکس‌آفیس این هفته که آمده و جای «اورست» را گرفته به فیلم سینمایی Woodlawn که برادران «اروین» آن را ساخته‌اند، اختصاص دارد. برادران اروین در کارنامه‌شان فیلم درست و درمانی ندارند و شاید به‌خاطر ژانر فیلم جدیدشان باشه که حداقل در هفته‌ی نخست توانسته‌اند نظر سینما دوستان آمریکایی را به‌خودشان جلب کنند. فیلم سینمایی Woodlawn در ژانر ورزشی ساخته شده و مثل تعداد زیادی از فیلم‌هایی که در همین سبک ساخته می‌شوند به ماجراهای ورزش‌کاری می‌پردازد که سعی می‌کند خودش را از دل مشکلات و بحران‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش بیرون بکشد.

قصه‌ی فیلم کلیشه‌های رایج این سبک را رعایت کرده و با وارد کردن درون‌مایه‌های درام موفق شده است بیننده‌ها را به سالن‌های سینما بکشاند. تعداد زیادی از بیننده‌های آمریکایی معتقدند این فیلم بعد از فیلم سینمایی ۴۲ که در سال ۲۰۱۳ اکران شده، یکی از بهترین ساخته‌های ژانر ورزشی به‌شمار می‌رود. البته چون ماجراهای فیلم به فوتبال آمریکایی مربوط می‌شود، شاید بیننده‌های داخلی خیلی از آن خوش‌شان نیاید. از هنرپیشه‌های مشهوری هم که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند می‌توان به «شان آستین» اشاره کرد که پیش از این شاهد هنرنمایی‌اش در مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» بوده‌ایم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌08

۸- Sicario

هفته‌های اکران: ۵/ فروش هفته‌ی گذشته: ۴.۵ میلیون دلار/ مجموع فروش ۵ هفته‌ی گذشته: ۳۴.۷ میلیون دلار

فیلم سینمایی Sicario موفق شده هم‌چنان در جدول پرفروش‌ترین‌های آمریکا باقی بماند و با فروشی ۴.۵ میلیون دلاری در پنجمین هفته‌ی اکران‌اش، جایگاه هشتم جدول را به‌خودش اختصاص داده است. این فیلم در مقایسه با هفته‌ی پیش از آن ۴۰ درصد کم‌تر فروخته است. شاید یکی از دلایل اصلی این فروش کم‌تر، خارج شدن اکران فیلم از برنامه‌ی بیش از ۴۰۰ سینما در ایالات متحده باشد. البته احتمالا این تغییر برنامه به‌خاطر عمل‌کرد ضعیف فیلم نبوده و ورود فیلم‌های جدیدتر، سینماداران آمریکایی را مجبور کرده تا برنامه‌های اکران‌شان را تغییر بدهند. فیلم در حال حاضر از مجموع بیش از ۳۰ هزار رای، نمره‌ی ۸.۱ را از سایت معتبر IMDB به‌دست آورده است.

هفته‌ی پیش هم گفتیم که Sicario، جدیدترین فیلم «دنیس ویلنوو» خوش‌نام، در سبک اکشن ماجرایی با درون‌مایه‌های درام ساخته شده است. فیلم به درگیری‌های گسترده‌ی FBI و پلیس مرزی ایالات متحده با قاچاق‌چیان مکزیکی می‌پردازد. در این بین «کیت میسر»، افسر ارشد پلیس ضد مواد آمریکا که «امیلی بلات» نقش‌اش را بازی می‌کند، محور اصلی اتفاقات قصه است و «جاش برولین» و «بنسیو دل‌تورو» نام آشنا هم او را در پیش‌برد ماجراهای داستان، کمک می‌کنند. در مجموع اگر به فیلم‌های جنایی، خصوصا آن دسته که مستقیما به درگیری‌های قاچاق‌چیان می‌پردازد، علاقه دارید، Sicario می‌تواند انتخاب خوبی باشد. از تریلرهای فیلم هم برمی‌آید که با اکشن تمیز و درست و درمانی سروکار داشته باشیم.

‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌07

۷. The Intern

هفته‌های اکران: ۴/ فروش هفته‌ی گذشته: ۵.۴ میلیون دلار/ مجموع فروش ۴ هفته‌ی گذشته: ۵۸.۷ میلیون دلار

فیلم سینمایی The Intern، جدیدترین ساخته‌ی «نانسی مایرز» یکی دیگر از بازمانده‌های هفته‌ی گذشته‌ی جدول باکس‌آفیس است. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، سینما دوستان آمریکایی شدیدا منتظر اکران یک فیلم خانوادگی با ته‌مایه‌های طنز بودند. فیلم سینمایی The Intern که «رابرت دنیرو» و «ان هتوی» در آن ایفای نقش کرده‌اند، با این‌که در عرض تنها یک هفته ۵۱۷ سالن سینما را از دست داده، تنها ۳۷ درصد کاهش فروش را تجربه کرده و با ۵.۴ میلیون دلار درآمد، رتبه‌ی هفتم جدول این هفته را به‌خودش اختصاص داده است.

فیلم به ماجراهای یک پیرمرد تنها می‌پردازد که هم بازنشست شده و هم به تازگی همسرش را از دست داده است. «بِن»، پیرمرد قصه که رابرت دنیرو نقش‌اش را بازی می‌کند، دست به کار می‌شود تا برای خودش حرفه‌ی جدیدی انتخاب کند. بعد از مدتی جستجو هم تصمیم می‌گیرد به‌عنوان کارآموز در یک آژانس فعال در حوزه‌ی مد و لباس کارش را آغاز کند. این‌طور که به‌نظر می‌رسد پارادوکس جاری در این فیلم که همان فعالیت فردی کهن‌سال در حوزه‌ی مد است، حسابی به مذاق بیننده‌ها خوش آمده و به‌همین خاطر هم با استقبال‌شان یک هفته‌ی دیگر فیلم را در جدول نگه داشته‌اند. فیلم به آن دسته از سینما دوستانی که به فیلم‌های خانوادگی علاقه دارند، توصیه می‌شود. این فیلم با مجموع ۱۶ هزار رای، نمره‌ی ۷.۵ را از سایت IMDB دریافت کرده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌06

۶. Pan

هفته‌های اکران: ۲/ فروش هفته‌ی گذشته: ۵.۸ میلیون دلار/ مجموع فروش ۲ هفته‌ی گذشته: ۲۵.۷میلیون دلار

ناکام‌ترین فیلم هفته‌ی گذشته، این هفته هم نتوانست خودش را از وضعیت بدی که دچارش شده نجات بدهد. فیلم سینمایی Pan، جدیدترین ساخته‌ی «جو رایت» که فیلم‌هایی مثل Atonement و «آنا کارنینا» را در کارنامه دارد، در هفته‌ی دوم اکران‌اش هم به فروش ضعیف و دور از انتظارش ادامه داد تا تقریبا مطمئنا شویم این فیلم که بیش از ۱۵۰ میلیون دلار صرف ساخت‌اش شده، بیش از سه چهار هفته در جدول برترین‌های باکس‌آفیس دوام نخواهد آورد.

با این‌که Pan در بیش از ۳۵۰۰ سالن سینمای آمریکا در حال پخش است، فروش‌اش در مقایسه با هفته‌ی اول اکران کاهشی ۶۱ درصدی را تجربه کرده. این بیش‌ترین میزان کاهش فروش در میان سیزده فیلم ابتدایی جدول است و فقط The Walk، جدیدترین فیلم «رابرت زمکیس» با کاهش فروش ۶۷ درصدی‌اش توانسته از آن جلو بزند. فیلم سینمایی Pan اقتباسی از مجموعه‌ی «پیتر پن» مشهور است که در ساخت آن از هنرپیشه‌های بزرگ و نام‌ آشنایی مثل «هیو جک‌من» و «رونی مارا» استفاده شده است. جدیدترین ساخته‌ی جو رایت از میان ۶۳۰۰ رای، نمره‌ی ناامیدکننده‌ی ۶.۱ را از سایت IMDB کسب کرده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌05

۵. Hotel Transylvania 2

هفته‌های اکران: ۴/ فروش هفته‌ی گذشته: ۱۲.۶ میلیون دلار/ مجموع فروش ۴ هفته‌ی گذشته: ۱۳۶.۸ میلیون دلار

رتبه‌ی پنجم جدول باکس‌آفیس این هفته را قسمت دوم انیمیشن محبوب و پرطرفدار Hotel Transylvania به‌خودش اختصاص داده. این فیلم در هفته‌ی پیش از آن، موفق شده بود رتبه‌ی دوم جدول را به‌خودش اختصاص بدهد. هفته‌ی چهارم اکران این انیمیشن با پایین آمدن از پرده‌ی ۲۳۵ سالن سینما و کاهش فروش ۳۸ درصدی همراه بود. اما با این وجود هنوز هم بیش از ۳۵۰۰ سالن سینما در ایالات متحده این فیلم را روی پرده‌های‌شان دارند.

قصه‌ی قسمت دوم Hotel Transylvania می‌تواند یکی از دلایل اصلی تماشای این فیلم باشد. در قسمت دوم «میویس» و «جاناتان» ازدواج کرده و ثمره‌ی ازدواج‌شان پسری نیمه انسان، نیمه خون‌آشام از آب درآمده است. میویس با همسرش به مسافرت می‌رود و پسر را پیش دراکولا می‌سپارد تا از او مراقبت کند. در این بین وقتی «ولد»، پدر دراکولا از راه می‌رسد، همه چیز به‌هم می‌ریزد. ولد که صداپیشگی‌اش را «مل بروکس» معروف برعهده دارد، آستین‌های‌اش را بالا می‌زند تا پسر میویس را تربیت کند و این‌گونه می‌شود که قصه‌ی پر از اکشن و هیجان Hotel Transylvania شکل می‌گیرد.

دوباره توصیه می‌کنیم اگر از طرفداران انیمیشن‌ها مفرح و خنده‌دار هستید، قسمت دوم Hotel Transylvania را از دست ندهید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌04

۴. Crimson Peak

هفته‌های اکران: ۱/ فروش هفته‌ی گذشته: ۱۳.۱ میلیون دلار

دومین تازه وارد جدول هفتگی باکس‌آفیس این هفته Crimson Peak، جدیدترین ساخته‌ی «گیرمو دل‌تورو»، کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده‌ی مشهور مکزیکی است. گیرمو که عمده شهرت خود را مدیون ساخت فیلم‌هایی مثل «هزار توی پن» و «پسر جهنمی» است، این بار و در فیلم جدیدش همان سبک کلاسیک فانتزی با درون‌مایه‌ی ترس و دلهره را انتخاب کرده است. این فیلم که سناریوی آن هم توسط دل‌تورو نگاشته شده، اولین فیلم بلند سینمایی این کارگردان مکزیکی بعد از Pacific Rim به‌شمار می‌رود.

برای ساخت این فیلم از هنرپیشه‌های مطرح و نام‌آشنایی مثل «میلا واسیکوسکا»، «جسیکا چستین»، «تام هیدلستون» که با قسمت اول فیلم «انتقام جویان» و «ثور» برای خودش اسم و رسمی به‌هم زده و «برن گورمن»، از هنرپیشه‌های سریال «بازی تاج و تخت» استفاده شده است. احتمالا اگر از طرفداران سینمای خاص دل‌تورو باشید، از دیدن Crimson Peak هم لذت خواهید برد. بد نیست در این بین به حاشیه‌های دل‌تورو در چند ماه گذشته هم اشاره کنیم. در چند ماه گذشته نام دل‌تورو و «هیدئو کوجیما»، کارگردان افسانه‌ای بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی باهم گرده خورده است. این دو، بازی مشترکی می‌ساختند که هنوز نیامده کلی سروصدا به‌راه انداخته بود. اما شرکت «کونامی»، ناشر بازی، ساخت آن را لغو کرد تا این دو کارگردان مشهور به چهره‌های برجسته‌ی خبرگزاری‌ها تبدیل شوند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌03

۳. Bridge of Spies

هفته‌های اکران: ۱/ فروش هفته‌ی گذشته: ۱۵.۳میلیون دلار

سکوی سوم باکس‌آفیس هفته‌ی گذشته را هم تازه واردی اشغال کرده که اکران‌اش می‌تواند برای تعداد زیادی از سینما دوستان، حسابی خوشحال‌کننده باشد. فیلم سوم جدول باکس‌آفیس منتهی به نوزدهم اکتبر امسال، Bridge of Spies نام دارد؛ جدیدترین همکاری مشترک «استیون اسپیلبرگ» و «تام هنکس» که پیش از این در فیلم‌های زیادی کنار هم کار کرده‌اند. تجربه نشان داده فیلم‌هایی که این دو می‌سازند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و از جمله مدعیان کسب جوایز مختلف سینمایی سال اکران‌شان هستند. از جمله فیلم‌هایی که این کارگردان کهنه‌کار و بازیگر اسکاری با هم در پروژه‌ی ساخت‌شان شرکت داشته‌اند، می‌توان به «نجات سرباز رایان» و «اگه میتونی منو بگیر» اشاره کرد.

ماجرای فیلم جدید اسپیلبرگ از روی یک قصه واقعی اقتباس شده است. در جریان جنگ سرد دولت آمریکا از یک وکیل می‌خواهد تا به CIA در فراری دادن یک خلبان که در خاک اتحاد جماهیر شوروی اسیر شده، کمک کند. از آن‌جایی که اسپیلبرگ به‌خوبی از فرمول‌های طلایی قصه‌گویی در فیلم‌های‌اش آگاه است، می‌توان مطمئن بود که این فیلم ۱۴۱ دقیقه‌ای می‌تواند حتی برای کسانی که تفریحی فیلم نگاه می‌کنند هم جذاب و هیجان‌انگیز باشد. فیلم سینمایی Bridge of Spies نظر مساعد کارشناسان سینما را هم حسابی به خودش جلب کرده و موفق شده است از سایت Rotten Tomatoes میانگین امتیاز ۹۲ از ۱۰۰ را کسب کند.

به احتمال زیاد فیلم سینمایی Bridge of Spies از بخت‌های اصلی کسب اسکار امسال است. جالب‌تر از همه این‌که برای ساخت این فیلم تنها ۴۰ میلیون دلار هزینه شده است. فقط کافی است بودجه‌ی این فیلم را با بودجه‌ی ۱۵۰ میلیون دلاری فیلم Pan مقایسه کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌02

۲. The Martian

هفته‌های اکران: ۳/ فروش هفته‌ی گذشته: ۲۱.۳ میلیون دلار/ مجموع فروش ۳ هفته‌ی گذشته: ۱۴۳.۵میلیون دلار

«مریخی»، جدیدترین ساخته‌ی «ریدلی اسکات» که تصور می‌شد برای مدت‌ها مقام نخست جدول پرفروش‌ترین‌های باکس‌آفیس را به خودش اختصاص بدهد، این هفته و در اقدامی غافل‌گیرانه به سکوی دوم تنزل پیدا کرد. این‌که کدام فیلم آمده و چطور توانسته جای مریخی را بگیرد در ادامه درباره‌اش صحبت خواهیم کرد. اما درباره‌ی خود فیلم بد نیست بدانید مریخی اسکات این هفته در مقایسه‌ی با هفته‌ی پیش از آن، کاهش فروش ۴۲ درصدی را تجربه کرده است. ۱۵۳ سالن سینما هم اکران فیلم را متوقف کرده‌اند؛ اما هنوز فیلم در بیش از ۳۷۰۰ سالن سینما اکران می‌شود. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید مریخی در بین تمام فیلم‌های حاضر در جدول باکس‌آفیس، بیش‌ترین تعداد سالن‌های سینما را در اختیار دارد.

در جریان یک ماموریت اعزام فضانورد به مریخ حادثه‌ای پیش می‌آید. تیم کاوشگر با تصور این‌که یکی از اعضا جان خودش را از دست داده، مریخ را ترک می‌کند. اما خیلی زود معلوم می‌شود که بررسی‌های آن‌ها اشتباه بوده و فضانورد «مارک واتنی» که نقش‌اش را «مت دیمون» بازی می‌کند، هنوز زنده است. دنباله‌ی فیلم هم به تلاش واتنی برای زنده ماندن در سطح مریخ و برنامه‌های سازمان فضایی برای برگرداندن این فضانورد به زمین مربوط می‌شود.

فیلم در سه هفته‌ی ابتدایی اکران‌اش سروصدای زیادی به‌راه انداخته. به‌همین خاطر هم توصیه می‌کنیم اگر از طرفداران پروپاقرص ژانر فضایی، خصوصا فیلم‌هایی با فضاسازی «بین ستاره‌ای» هستید، حتما این فیلم را در برنامه‌ی خودتان قرار بدهید. مریخی از مجموع ۱۱۳ هزار رای، نمره‌ی ۸.۳ را از سایت IMDB دریافت کرده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌01

۱. Goosebumps

هفته‌های اکران: ۱/ فروش هفته‌ی گذشته: ۲۳ میلیون دلار

احتمالا شما هم مثل ما تعجب کرده‌اید، چطور یک فیلم کمدی که به‌نظر هم نمی‌رسد ساختار قوی‌ای داشته باشد، آمده و مریخی را به سکوی دوم پرتاب کرده است. اما فقط همین‌قدر بدانید که اگر Goosebumps، جدیدترین ساخته‌ی «راب لترمان» یک هفته زودتر اکران می‌شد، امکان نداشت بتواند در برابر فروش ۳۷ میلیون دلاری هفته‌ی سوم مریخی دوام بیاورد. اما برنامه‌ریزی خوب تهیه‌کننده‌ی فیلم برای اکران‌اش باعث شد تا فیلم حسابی مشهور بشود و سر زبان‌ها بیافتد. یکی از بارزترین نکات فیلم جدید لترمان، هنرمندی «جک بلک» مشهور در نقش «آر. ال. استاین» است. البته جک بلک در این فیلم در نقش شخصیت «اسلپی» هم بازی کرده و حتی صداپیشگی شخصیت «پسر نامریی» را هم برعهده داشته است.

فیلم به ماجرای گروهی نوجوان می‌پردازد که از قضا یکی از اعضای‌‌اش، دختر آر. ال. استاین نویسنده‌ی داستان علمی-تخیلی و عجیب و غریب است. طبق معمول اتفاقی عجیب می‌افتد و هیولاهای کتاب استاین بیرون می‌آیند و در سطح شهر پراکنده می‌شوند. ابدا شک نکنید که دلیل استقبال از این فیلم جک بلک و سبک کمدی منحصربفرد اوست. جک بلک که پیش‌تر با فیلم‌های سینمایی «مدرسه‌ی راک» و Tenacious D in The Pick of Destiny نشان داده کمدی خاص خودش را دارد و می‌تواند بیننده‌ها را حسابی سرگرم کند، عمده دلیل استقبال سینما دوستان آمریکایی از این فیلم بوده. اگر از طرفداران سبک خاص جک بلک هستید، دیدن این فیلم را از دست ندهید. به‌هرحال به‌نظر نمی‌رسد Goosebumps بیش از یک هفته در مقام اول دوام بیاورد. بودجه‌ی ساخت این فیلم ۵۸ میلیون دلار بوده.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar سعید افشار

    سلام
    از اینکه IMDB هر فیلم هم نوشتین ممنون /m\

  2. Avatar محمد

    خسته نباشید خیلی عالی بود

  3. Avatar vahid

    ممنون بخاطر اضافه کردن باکس آفیس

  4. Avatar bijan

    این بخش واقعا عالیه

  5. Avatar پوریا

    ممنون بخاطر اضافه کردن پست های باکس آفیس و امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه. و عجب باکس آفیس خوبیه این جدول ، از درام دلهره آور گیلرمو دلتورو با همون سبک خاص خودش و درام جاسوسی اسپیلبرگ با بازی همیشه درخشان تام هنکس گرفته تا سفر دوباره ریدلی اسکات به فضا و اکشن موفق سیکاریو و نسخه دوم انیمیشن دوست داشتنی هتل ترانسیلوانیا.

  6. Avatar رضا

    ممنون دیجی که باکس آفیس رو این هفته هم آوردی! 😉

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه