حمله تند زلاتان به سرمربی تیم فرانسه: بنزما باید به جای دشان در جام جهانی باشد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
حمله زلاتان به سرمربی فرانسه

ستاره سوئدی دنیای فوتبال به انتقاد تند از سرمربی تیم فرانسه پرداخته است. زلاتان ابراهیموویچ که برای تماشای بازی هی جام جهانی ۲۰۱۸ به روسیه رفته پس از نمایش انتقادبرانگیز فرانسه مقابل استرالیا به تندی از دیدیه دشان انتقاد کرد.

زلاتان که به عنوان کارشناس تلویزیونی بازی نخست فرانسه در این دوره از جام جهانی را تحلیل می کرد پس از بازی گفت:«نبودن بازیکنی چون کریم بنزما در ترکیب فرانسه عادی نیست. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. بنزما برای رئال مادرید بازی می کند و این فصل قهرمان اروپا شد. عدم حضور او در ترکیب فرانسه به خاطر مسائل فوتبالی نیست.

اگر مربی فرانسه فکر می کند بنزما برای تیم ملی به اندازه کافی خوب نیست، باید بگویم که جای این مربی  در جام جهانی نیست و بنزما باید به جای او به روسیه می رفت. قضیه بسیار ساده است. نبودن بنزما در جام جهانی بنظر من مسخره است چون اگر می خواهید قهرمان شوید به بازیکنان برنده نیاز دارید و بنزما یک برنده است.»

بنزما که در ۸۱ بازی با پیراهن فرانسه موفق به زدن ۲۷ گل شده و در دوره پیشین جام جهانی هم ۳ گل بثمر رساند از سال ۲۰۱۵ به دلیل اخاذی از متئو والبوئنا دیگر بازیکن تیم ملی فرانسه از ترکیب کشورش کنار گذاشته است.فدراسیون فوتبال فرانسه موافقت خود را با بازگشت این بازیکن به تیم ملی اعلام کرده اما سرمربی فرانسه هر بار از دعوت بنزما خودداری کرده است.

تیم فرانسه در نخستین بازی خودش در جام بیست و یکم موفق شد با گل های آنتوان گریزمن و پل پوگبا با نتیجه ۲-۱ مقابل استرالیا پیروز شود اما نمایش نه چندان خوب این تیم باعث شد دیدیه دشان بار دیگر مورد انتقاد رسانه ها قرار بگیرد. فرانسه روز ۳۱ خرداد در دومین بازی خودش به مصاف پرو می رود و روز ۵ تیرماه در آخرین بازی دور گروهی با دانمارک بازی می کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه