دادگاه فدرال آمریکا فولکس‌واگن را جریمه می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فولکس‌واگن به‌زودی با جریمه‌هایی از سوی محاکم قضایی (دادگاه فدرال) ایالات متحده آمریکا روبه‌رو می‌‌شود. به‌دنبال رسوایی دنباله‌دار این شرکت خودروسازی در زمینه‌ی تقلب در میزان آلاینده‌های خودروها، فولکس‌واگن یک‌بار دیگر مشمول جریمه‌های سنگین مالی می‌شود. به‌گزارش وال‌استریت ژورنال حکم قانونی این جریمه‌ها تا پایان سال جاری میلادی به مرحله‌ی اجرا در می‌آید.

پرونده فعلا در دست بررسی است تا تصمیم گرفته شود آیا این موضوع طی یک دادخواست پیگیری شود یا در شرایط پیگرد قانونی معوق قرار گیرد.

دادستان پرونده در این‌باره گفته است پرونده فعلا در دست بررسی است تا تصمیم گرفته شود آیا این موضوع طی یک دادخواست پیگیری شود یا در شرایط پیگرد قانونی معوق قرار گیرد. در حالت دوم عوارض حاصل از اتهامات این شرکت، درصورتی که فولکس‌واگن به توافقات پایبند باشد، بخشیده خواهند شد.

دو ماه پیش فولکس‌واگن از سوی موسسه تنظیم مقررات فدرال به پرداخت ۱۴.۷ میلیارد دلار در رابطه با موضوع آلاینده‌ها محکوم شد. این محکومیت شامل درخواست بازخرید هزاران خودروی تاثیرگرفته‌ از این ماجرا بود. اما چند هفته بعد مشخص شد محصولات فولکس‌واگن در چندین ایالت آمریکا موجب نقض قوانین زیست‌محیطی شد‌ه‌اند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد فولکس‌واگن حالاحالاها درگیر دادخواست‌های قانونی، تفاهم‌نامه‌ها و پرداخت جریمه‌هایی باشد که به‌صورت بالقوه تا میلیاردها دلار برای این شرکت خودروسازی آلمانی هزینه در بر خواهد داشت.

منبع: The Verge

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بنیامین

    تنها راه نجات فولکس واگن ورود به بازار ایرانه،هر چقدر هم که مشکل داشته باشه ارزش خریدش از خودروهایی که الان تو بازار ایران هستند خیلی بیشتره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه