دنباله‌ی پرومتئوس بدون بازیگرهای اصلی‌اش ساخته می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر فیلم علمی-تخیلی پرومتئوس (Prometheus) را دیده باشید، احتمالا می‌دانید که بیشتر شخصیت‌های این فیلم تا پایان آن دوام نمی‌آورند. با این حال، همان یکی دو بازیگری هم که در داستان زنده ماندند، ظاهرا در دنباله‌ی فیلم حضور نخواهند داشت.

می‌توانیم به جرات بگوییم که هیچ کدام از عناصر پرومتئوس در دنباله‌اش وجود ندارند.

«نومی رپیس» (Noomi Rapace) که در فیلم پرومتئوس نقش اصلی را بر عهده داشت، برای بازی در دنباله‌ی این فیلم باز نخواهد گشت. این خبری است که «ریدلی اسکات»، کارگردان پرومتئوس و دنباله‌ی آن داده است. اسکات در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری Daily Mail داشته است، با اشاره به اینکه نومی رپیس در دنباله‌ی فیلم حضور نخواهد داشت، گفت که حتی بقیه‌ی بازیگرهای فیلم را هم هنوز انتخاب نکرده‌اند.

یعنی ممکن است حتی «مایکل فاسبندر»، بازیگر نقش «دیوید» هم در دنباله‌ی پرومتئوس حضور نداشته باشد. حضور فاسبندر پیش از این در فیلم قطعی شده بود، اما ظاهرا قرار است فیلم به طور کلی عوض شود. در حال حاضر فیلم حتی اسم پرومتئوس را به یدک نمی‌کشد. در ابتدا قرار بود اسم فیلم پرومتئوس ۲ باشد، اما نام آن را به Alien: Covenant تغییر دادند.

MichaelFassbenderPrometheus

به طور کلی می‌توانیم به جرات بگوییم که هیچ کدام از عناصر پرومتئوس در دنباله‌اش وجود ندارند و کاملا واضح است که با دنباله‌ای برای مجموعه فیلم‌های بیگانه طرف هستیم. از سوی دیگر، قرار است یک دنباله هم مشخصا برای فیلم بیگانه (Alien) و توسط «نیل بلومکمپ»، کارگردان فیلم‌های منطقه‌ی ۹ و Elysium ساخته شود.

ریدلی اسکات حتی ساخت دنباله‌ی «بلید رانر» (Blade Runner) را هم به شخص دیگری سپرده است.

فیلم Alien: Covenant قرار است در روز ششم اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شود.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. علیرضا

    چقد این فیلم فوق العاده بود ، هر کی قسمت یکش رو ندیده حتما تهیه کنه و ببینه

  2. V Lord

    آقا اون نقل قولی که نوشتید اون معنی رو نمیده

    برداشتی که من از اون نقل قول داشتم در رابطه با شخصیت ها نبود ، من تو یه خبر خونده بودم اون دو بازیگر با کمپانی قرارداد بستند و حتما در فیلم حضور خواهند داشت.

  3. ehsun

    از سال ۲۰۱۳ منتظر اکران پرومتئوس ۲ هستم واقعا ریدلی اسکات طرفدارای این فیلم مسخره کرد اون سال گفت ۲۰۱۴ میاد بعد هم گفت ۲۰۱۵ و بعد ازاون تاریخ گفت ۲۰۱۶ الان هم ۲۰۱۷ فکر نمیکنم اصلا قراره این فیلم ساخته بشه حالا هم که بهترین بازیگرهای این فیلم حذف کرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه