دیزنی تایید کرد: دنباله‌ی رالف خرابکار ساخته می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در سال ۲۰۱۲ کمپانی دیزنی یک فیلم پویانمایی را عرضه کرد که براساس یک بازی ویدیوی به نام «رالف خرابکار» (Wreck-It Ralph) ساخته شده بود. به‌دنبال استقبال از این انیمیشین، حالا قرار است دنباله‌ی آن هم روی پرده‌ سینما برود.

اگر بخواهیم خیلی کلی به داستان این فیلم اشاره کنیم باید به کاراکتر اصلی این فیلم با نام رالف بپردازیم که در بازی ویدیویی در نقش شخصیت منفی ظاهر شده بود اما در آخر کار می‌دیدیم که این شخصیت بیش‌تر شبیه بازیگری شده است که نقش آدم‌های بد را بازی می‌کند هرچند به‌هر حال این موضوع هم چیزی از بد بودن این شخصیت کم نمی‌کند!

خروجی پروژه‌ی رالف خرابکار در دیزنی برداشت جالبی از بازی ویدیویی از آب درآمد و خلاف پروژه‌های مشابه چیزی بیش‌تر از بهبود کیفیت تصویر را در آن دیدیم. به همین خاطر بود که وقت تماشای انیمیشن این فکر به سرمان می‌زند که ایده‌ی ساختن دنباله برای آن خیلی جذاب خواهد شد. احتمالا بچه‌های دیزنی هم مثل ما فکر می‌کردند و در این مدت ساخت دنباله را در سر می‌پرورانده‌اند.

دنباله‌ی رالف خرابکار را هم مثل فیلم اصلی، ریچ مور، کارگردان مجموعه‌های پرطرفداری مثل سیمپسون‌ها و فوتوراما کارگردانی می‌کند.

تا این‌که به‌تازگی در اکانت فیس‌بوک شرکت تایید شد دنباله‌ی رالف خرابکار در مراحل ساخت قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۸ اکران شود.

کارگردانی دنباله‌ی این فیلم هم مثل نسخه‌ی ۲۰۱۲ برعهده‌ی ریچ مور بوده و فیلم‌نامه‌ را فیل جانسون نوشته است. این دو هنرمند پیش از این هم در فیلم پویانمایی زوتوپیا همکاری داشته‌اند. همچنین تا به این‌جا معلوم شده که سارا سیلورمن همچنان به‌عنوان صداپیشه‌ در فیلم حضور خواهد شد و حضور جان سی ریلی هم تایید شده.

البته جزییات دیگری از طرح فیلم‌نامه و شخصیت‌های جدید منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که داستان فیلم جدید در اینترنت اتفاق بیفتد. این پیش‌بینی به‌خاطر اسامی آشنایی است که در کانسپت‌آرت مربوط به دنباله‌ی رالف خرابکار می‌بینیم. اسم‌هایی مثل گوگل، آمازون و … که البته املای آن‌ها دست‌کاری شده است.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مرتضی

    تشکر. بعد از خبر بد ساخت قسمت دوم پاسیفیک ریم ، این خبر حداقل ارزش خوندن داشت. رالف بعد از فروزن بهترین اثر دیزنی از سال ۲۰۱۰ بوده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه