رزیدنت اویل ۷ روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، ولی فقط به صورت ابری

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
رزیدنت اویل ۷ نینتندو سوییچ

جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «رزیدنت اویل» قرار است به کنسول دستی نینتندو بیاید. شرکت بازی‌سازی کپ‌کام این خبر را دیروز در ژاپن اعلام کرد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی «رزیدنت اویل ۷» (Resident Evil 7: biohazard) پسوند «نسخه‌ی ابری» (Cloud Version) را هم به دنبال اسم خود یدک می‌کشد و همین موضوع، به راحتی از چگونگی اجرای این بازی روی کنسول دستی نینتندو خبر می‌دهد.

برای بازی کردن نسخه‌ی سوییچ رزیدنت اویل ۷ نیاز به یک اینترنت پرسرعت و همیشه متصل دارید.

برخلاف نسخه‌های کامپیوتر، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ این بازی، همانطور که از اسم نسخه‌ی سوییچ رزیدنت اویل ۷ پیداست، بازی تمام و کمال روی سرورهای ابری اجرا می‌شود. کپ‌کام نسخه‌ی کامل رزیدنت اویل ۷ را روی سرورهای Ubitus اجرا می‌کند و تصویر آن را به نینتندو سوییچ می‌فرستد. در نتیجه کاملا واضح است که برای بازی کردن نسخه‌ی سوییچ رزیدنت اویل ۷ نیاز به یک اینترنت پرسرعت و همیشه متصل دارید.

همه جای دنیا هم نمی‌توان اینترنت پرسرعت و قابل اعتماد پیدا کرد و به همین دلیل هم نسخه‌ی نینتندو سوییچ رزیدنت اول ۷ فقط در ژاپن عرضه می‌شود. با توجه به اینکه بازی مستقیما روی کنسول در حال اجرا نیست، کسانی که نسخه‌ی سوییچ رزیدنت اویل ۷ را می‌خرند، فقط یک فایل ۴۵ مگابایتی را دانلود می‌کنند.

نحوه‌ی خرید بازی هم به این صورت است: با پرداخت ۲۰۰۰ ین (چیزی معادل ۲۰ دلار)، برای مدت ۱۸۰ روز می‌توانید رزیدنت اویل ۷ را روی نینتندو سوییچ بازی کنید. برای اینکه افراد مطمئن شوند اینترنت آن‌ها توانایی اجرای بازی را دارد، کپ‌کام امکان تست بازی را هم به افراد داده است. بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توان به مدت ۱۵ دقیقه بازی را امتحان کرد. نسخه‌ی سوییچ نسخه‌ی سوییچ این بازی  تمام بسته‌های الحاقی و محتوای دانلودی عرضه شده برای رزیدنت اویل ۷ را در خود جای داده است.

رزیدنت اویل ۷ اسکرین‌شات

رزیدنت اویل ۷، برخلاف تمام قسمت‌های گذشته‌ی این مجموعه بازی‌ها، دوربین اول شخص دارد، ولی این موضوع دلیل نمی‌شود تا با ساختاری متفاوت روبرو شویم. شرکت بازی‌سازی کپ‌کام سعی کرده است تا از نظر ساختاری، بازی را به اولین قسمت‌های رزیدنت اویل ۷ بازگرداند و به همین دلیل، روی انتقال حس ترس و دلهره، بیش از هر چیز تمرکز کرده است. رزیدنت اویل ۷ نه تنها از سوی منتقدان بازخورد بسیار خوبی گرفت، بلکه بازی‌کننده‌ها هم بازی را حسابی تحویل گرفتند و این بازی فروشی بسیار خوب را در طول سال گذشته تجربه کرد.

رزیدنت اویل ۷ روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است. اگر هنوز بازی را تهیه نکرده‌اید و می‌خواهید سراغ آن بروید، پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌ی Gold Edition رزیدنت اویل ۷ را تهیه کنید که تمام محتوای دانلودی عرضه شده برای آن را دارد.

در ادامه تریلر نسخه‌ی سوییچ بازی را برای‌تان قرار داده‌ایم. فعلا خبری از عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی این بازی یا عرضه‌ی آن در خارج از ژاپن نیست.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه