[TGS 2016] رزیدنت اویل ۷ از ویژگی‌های سخت افزاری پلی‌استیشن ۴ پرو پشتیبانی می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی با معرفی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو در هفته‌ی گذشته، اعلام کرد که بازی‌سازان می‌توانند به شکل‌های مختلف از قدرت سخت افزاری این کنسول استفاده کنند. حالا شرکت «کپکام» (Capcom) در نمایشگاه TGS 2016 اعلام کرد که آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل از کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو پشتیبانی می‌کند.

رزریدنت اویل ۷ در تاریخ ۵ بهمن ماه راهی بازار می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده، بازی رزیدنت اویل ۷ از قابلیت HRD پشتیبانی می‌کند و با کیفیت ۴K به نمایش در می‌آید. بازی رزیدنت اویل ۷ در E3 2016 با یک تریلر عجیب و مرموز معرفی شد. در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ هم تریلر دیگری از آن منتشر شد که باز هم همان فضای ترسناک تریلر قبلی را نشان می‌داد. هنوز اطلاعات زیادی از این عنوان منتشر نشده و نمی‌دانیم قهرمان اصلی چه کسی است. کپکام گفته بود که این عنوان به ریشه‌های کلاسیک خودش بازگشته و می‌تواند طرفداران زیادی به دست بیاورد.

البته این عنوان را می‌توان با هدست واقعیت مجازی PlayStation VR هم بازی کرد که قطعا تجربه‌ی متفاوت‌تری در مقایسه با بازی اصلی به گیمرها منتقل می‌کند. عنوان رزیدنت اویل ۷ در تاریخ ۵ بهمن ماه برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی هم منشتر خواهد شد.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه