شاهزاده‌ ویلیام و هری در فیلم جدید جنگ ستارگان حضور دارند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس گزارش سایت The Daily Mail، شاهزاده «ویلیام» (William) و «هری» (Harry) قصد دارند به عنوان Stormtrooper در فیلم «جنگ ستارگان: قسمت هشتم» (Star Wars: Episode VIII) حضور داشته باشند.

شاهزاده ویلیام و هری در قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان به ایفای نقش می‌پردازند.

به نظر می‌رسد که محبوبیت مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان باعث شده که پرنس ویلیام و هری بخواهند که در این فیلم‌ها حضور داشته باشند. این دو چهره‌ی مشهور کشور انگلستان قصد دارند در نقش سربازان سفید پوش مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان که Stormtrooper نام دارند، قرار بگیرند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که Stormtrooper ها یک ظاهر یکسان دارند و صورت خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است. به همین دلیل شاهزاده ویلیام و هری در فیلم به شکل ویژه مشخص نمی‌شوند.

Stormtrooper های مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان

Stormtrooper های مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان

«دنیل کریگ» (Daniel Craig) هنر پیشه‌ی شخصیت «جمیز باند» (James Bond) هم در فیلم Star Wars: The Force Awakens در نقش Stormtrooper حضور داشت. حتی بسیاری از افرادی که این فیلم را دیدند هم متوجه نشدند که کریگ دقیقا کدام یک از Stormtrooper های فیلم بود.

هنوز مشخص نیست که نقش شاهزاده ویلیام و هری در قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان چقدر زیاد خواهد بود؛ اما مشخص شده این دو نفر یک بازدید خصوصی هم از محل فیلم‌برداری فیلم داشته‌اند.

‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه