فصل پنجم House of Cards در سال ۲۰۱۷ پخش خواهد شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نت‌فلیکس (Netflix) در نظر دارد فصل پنجم سریال «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) را در سال ۲۰۱۷ روی آنتن ببرد؛ این در حالی است که «باو ویلیمون» (Beau Willimon)، خالق و تهیه‌کننده‌ی اصلی خانه‌ی پوشالی قصد ترک این پروژه را دارد.

نت‌فلیکس در بیانیه‌ای از ویلیمون و سریال خانه‌ی پوشالی که جایزه‌ها و نقدهای مثبت متعددی به دست آورده، تقدیر کرد

نت‌فلیکس و MRC که شرکت تهیه‌کننده‌ی خانه‌ی پوشالی است، درصد زیادی از موفقیت سریال در جذب مخاطب و تحسین منتقدان را مدیون زبان قوی ویلیمون در روایت این درام سیاسی هستند. نمایش فصل چهارم سریال خانه‌ی پوشالی از اسفند ماه آغاز می‌شود و از همین حالا شرکت‌های تهیه‌کننده در حال تدارک ساخت فصل پنجم این سریال هستند تا برای پخش در سال ۲۰۱۷ آماده باشد.

نت‌فلیکس در بیانیه‌ای از ویلیمون و سریال خانه‌ی پوشالی که جایزه‌ها و نقدهای مثبت متعددی به دست آورده، تقدیر کرد؛ ویلیمون هم متقابلا گفت که «این پروژه باعث افتخار او بوده» اما هیچ اطلاعاتی درباره‌ی کارهای بعدی خود اعلام نکرد. از سوی دیگر شنیده شده که ویلیمون به خواست خودش این پروژه را ترک نمی‌کند و قضیه‌های دیگری در پشت پرده جریان داشته‌اند که باعث نارضایتی او شده‌اند.

هنوز مشخص نیست که چه کسی جای ویلیمون را در روند تولید سریال خانه‌ی پوشالی خواهد رفت.

پخش این سریال تلویزیونی از سال ۲۰۱۳ شروع شده و «کوین اسپیسی» (Kevin Spacey) و «رابین رایت» (Robin Wright) در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

منبع: GameSpot

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar نسیم

    فصل ششم سریال در چه تاریخی ارایه میشود؟و ابن سریال چند فصل دارد؟

    1. صوفیا نصرالهی صوفیا نصرالهی

      فصل آخر امسال پخش میشود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه