فیلم‌برداری آنچارتد تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال‌هاست که قرار است فیلمی از روی مجموعه بازی‌های «آنچارتد» (Uncharted) ساخته شود. فیلم آنچارتد تا به حال بارها کارگردان و نویسنده عوض کرده است و فیلم‌نامه‌ی آن و بازیگرهای‌اش تغییر کرده‌اند. سونی هفته‌ی گذشته خبر داد که فیلم آنچارتد را قرار است «شاون لوی» (Shawn Levy) کارگردانی کند و این طور که به نظر می‌رسد، این کارگردان قرار است پروژه‌ی ساخت فیلم آنچارتد را به نتیجه برساند.

هنوز نمی‌دانیم چه کسی قرار است نقش «نیتن دریک» (Nathan Drake) را در فیلم آنچارتد بر عهده بگیرد.

«شاون لوی» کارگردان و تهیه‌کننده‌ی سریال پرطرفدار Stranger Things است و کارگردانی فیلم‌هایی مثل «شب در موزه» یا «فولاد واقعی» را در کارنامه‌اش دارد. لوی گفته است که برای دیدن فیلم آنچارتد، حداقل باید تا سال ۲۰۱۸ صبر کنید. در مصاحبه‌ای با وب‌سایت io9، کارگردان فیلم آنچارتد به این موضوع اشاره کرده است که می‌خواهد فیلم‌برداری را تا پایان سال ۲۰۱۷ به پایان برساند. با این حال، پس از پایان فیلم‌برداری یک فیلم، باز هم ممکن است یکی دو سالی را منتظر اتمام فیلم باشیم.

هنوز نمی‌دانیم چه کسی قرار است نقش «نیتن دریک» (Nathan Drake) را در فیلم آنچارتد بر عهده بگیرد. شاون لوی در مصاحبه‌اش از طرفداران آنچارتد درخواست کرده بود تا به توییتر بیایند و به او بازیگر پیشنهاد کنند. اگر از ما می‌شنوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به توییتر شاون لوی بروید و «نیتن فیلیون» (Nathan Fillion) را به او پیشنهاد کنید که مناسبت‌ترین بازیگر ممکن برای نقش دریک است.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    جرمی رنر هم بد نیست ها !!!

  2. Avatar ali

    David Boreanaz بازیگر سریال استخوانها نقش بوت ازهمشون بهتره هیکل و قیافشم خود نیتن دریک

  3. Avatar محمد

    به نظر من هیو جکمن خیلی مناسبه این نقشه

  4. Avatar محمد قاسمی

    Chris Pratt خیلی خیلی بهتره

  5. Avatar امیر کمیلی

    به نظر من، تام کروز مناسب تره برای این نقش.

  6. Avatar علیرضا

    به من نظر من کریس پرت مناسب تر و شایسته تر از بقیس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه