فیلم سینمایی Angry Birds رکورد زد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازار سینما داغ است و فیلم‌ها یکی پس از دیگری رکورد تازه ثبت می‌کنند. در این بازار فیلم‌های کارتونی هم نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند. دو انیمیشن زوتوپیا (Zootopia) و کتاب جنگل (The Jungle Book) در لیست پنج فیلم پرفروش باکس آفیس جهانی قرار دارند. این بار هم یک فیلم انیمیشن دیگر در شرف پیوستن به این لیست قرار دارد.
تاکنون در ساخت فیلم‌های بسیاری از بازی‌های ویدیویی الهام گرفته شده است. فیلم انگری بردز یا Angry Birds در ۳۷ کشوری که اکران شده در صدر باکس آفیس قرار گرفته است.

angry-birds-8_1462781784

ستارگانی مثل «جیسون سودیکیس» (Jason Sudeikis) بازیگر فیلم «ما میلرها هستیم»، جاش گد (Josh Gad) در نقش اولاف در انیمیشن «یخ‌زده» (Frozen) و دنی مک‌براید (Danny McBride) بازیگر فیلم «اعلی حضرت» (Your Highness)، فیلم Angr Birds را از نظر کیفی به بالاترین سطوح ممکن رسانده‌اند. اگر این فیلم را هنوز ندیده‌اید، باید بدانید که تریلر باحال فیلم کاملا گویای کیفیت و سطح سرگرمی فیلم است. شرکت فنلاندی Rovio سازنده‌ی بازی و فیلم Angry Birds، خبر از فروش ۴۳ میلیون دلاری این فیلم تا کنون داده و اعلام کرده این فیلم در ۳۷ بازار در صدر باکس آفیس قرار دارد.

angry-birds

لازم به ذکر است این مبلغ در حالی به دست آمده که فیلم Angry Birds هنوز در بازارهایی مثل آمریکا و چین اکران نشده. تصور می‌شود پس از اکران این فیلم در چنین بازارهایی، این رقم نجومی شود.

این فیلم جمعه‌ ۳۱ اردیبهشت در سینماهای آمریکا، چین و کره‌ی‌ جنوبی اکران خواهد شد.

منبع: Uberzigmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه