دیوید فینچر و شارلیز ترون با هم یک سریال درام جنایی می‌سازند

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فینچر و شارلیز ترون

فینچر و شارلیز ترون برای ساخت سریالی به نام Mindhunter با هم همکاری می‌کنند. این دومین سریال فینچر برای نتفلیکس است.

چند سالی می‌شود که فینچر و ترون با یکدیگر برای پروژه‌ی سریال Mindhunter همکاری می‌کنند.

«دیوید فینچر»، کارگردان کارکشته‌‌ی هالیوودی و سازنده‌ی فیلم‌هایی چون «باشگاه مشت‌زنی»، «هفت» و «شبکه‌ی اجتماعی» می‌خواهد برای تهیه‌کنندگی سریالی به نام Mindhunter با «شارلیز ترون» وارد همکاری شود. براساس مجلی خبری Deadline، این سریال روایتی است از یک داستان جنایی واقعی که در آینده از طریق سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، پخش خواهد شد. این دومین همکاری دیوید فینچر با نتفلیکس در سریال به حساب می‌آید. او دو قسمت اول سریال «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) را که  سریال درام سیاسی کوین اسپیسی است هم کارگردانی کرده.

این سریال براساس کتابی به همین نام ساخته خواهد شد و به عملیات بازجویی یک مامور مخصوص FBI می‌پردازد. بعضی از منابع می‌گویند که شارلیز ترون حقوق این کتاب را خریداری کرده است. درباره‌ی بازیگران و تاریخ نمایش اولیه‌ی آن اطلاعاتی وجود ندارد، اما به نقل از گزارش Deadline، انتظار می‌رود فینچر کارگردانی آن را به عهده بگیرد.

چند سالی می‌شود که فینچر و ترون با یکدیگر برای پروژه‌ی سریال Mindhunter همکاری می‌کنند. قرار بود این سریال در ابتدا در همکاری با شبکه‌ی خصوصی HBO ساخته شود و «اسکات باک»، نویسنده‌ی «دکستر» (Dexter)، هم در نوشتن آن نقش داشته باشد. اما باک مشغول یکی دیگر از سریال‌های نتفلیکس شد.

فینچر و ترون هر دو با ژانر ترس و دلهره با درونمایه‌ی قتل زنجیره‌ای آشنایی دارند. دو عنوان از محبوب‌ترین فیلم‌های فینچر، هفت و «زودیاک» هستند که هر دو به این ژانر تعلق دارند. شارلیز ترون هم به نوبه‌ی خودش برای بازی در نقش یک زن قاتل در فیلم «هیولا» (Monster) موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار شد.

منبع: Deadline

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. mohammad

    بدون شک این سریال عالی در میاد.حالا هرکی میخواد توش بازی کنه مهم نیست این فینچره که مهمه

  2. غضنفر

    واو
    هفت و زودیاک رو دیدم. چه شود این سریال…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه