پوستر جدید Walking Dead جزییاتی از اتفاقات بعدی را لو می‌دهد

۱۳ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

پوستر تازه‌ای از فصل جدید مردگان متحرک (The Walking Dead) منتشر شده که شامل ۹ عکس از فصل جدید است که منظم کنار هم چیده شده‌اند. شبکه‌ی AMC که ساخت این مجموعه را بر عهده دارد اعلام کرده که در جزییات این پوستر اطلاعاتی راجع به اتفاقات قسمت‌های بعدی گنجانده شده است.

هرکدام از این عکس‌ها جزییاتی درباره‌ی اتفاقات پیش رو را نشان می‌دهند.

هرکدام از این عکس‌ها طی هفته‌ی گذشته روی صفحه‌ی رسمی اینستاگرام این سریال (amcthewalkingdead) آپلود شده بود. هرکدام از این عکس‌ها جزییاتی درباره‌ی اتفاقات پیش رو را نشان می‌دهند. در یک عکس دست راهبی را می‌بینیم که یک صلیب را نگه داشته و در عکس‌های دیگر دست یک زن که گویا تبدیل به زامبی شده، یک اتوبوس، جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) که سوار اسب شده و «ریک» (Rick) با آن نگاه نافذش. در ابتدای بلاگ وب‌سایت شبکه‌ی AMC نوشته شده: “خودتان هر عکس را به دقت بررسی کنید تا نشانه‌هایی از اتفاقاتی که قرار است بیفتد، دست‌تان بیاید.

تصویر کمیک شخصیت «نگان»

تصویر کمیک شخصیت «نگان»

‌‌ ‌در خبرهای قبل سال نوی میلادی، اعلام شده بود که در فصل جدید، جفری دین مورگان در نقش «نگان» (Negan) به جمع بازیگران فیلم اضافه می‌شود؛ «رابرت کرکمن» (Robert Kirkman)، نویسنده‌ی داستان، پیش‌تر اعلام کرده بود که ورود نگان به جریان فیلم، مثل یک بمب اتمی اوضاع را تغییر می‌دهد. در تصویر کمیک نگاه، این مرد شبیه یک گردن‌کلفت دیوانه به تصویر کشیده شده که یک چوب بیس‌بال در دست دارد و انگای می‌خواهد به رنج‌های شخصیت‌های داستان اضافه کند. به علاوه دیدیم که گروه در حال عبور از بین یک جمعیت انبوه است و پسری هم هست که نمی‌تواند حرف را در دهان‌اش نگه دارد.

نمای نزدیک بخشی از پوستر

نمای نزدیک بخشی از پوستر

‌‌اما از این پوستر چه برداشت‌هایی می‌شود؟ «دست‌ها» نقش مهمی در این پوسترها دارند. آن دست عجیبی که متعلق به یک زن است، می‌تواند دست «کارول» (Carol) باشد، چون هم ساعت مچی دارد و هم گردنبد، اما معلوم نیست که آیا این آدم تبدیل به زامبی شده یا فقط دست‌اش کثیف و سیاه است. در یک تصویر دیگر، دست‌هایی را می‌بینیم که به چیزی (یا کسی) زنجیر شده‌اند. و عکسی هم وجود دارد که یک دست را در حال نگه داشتن یک زنجیر با آویز صلیب نشان می‌دهد. چهارمین مورد هم نشان می‌دهد که دو نفر دست‌های یکدیگر را گرفته‌اند، در حالی که لباس یکی‌شان چهارخانه است و آستین گشاد و بلندی دارد. شاید این‌ها «گلن» (Glenn) و «مگی» (Maggie) باشند، قبل از این‌که یکی‌شان به آن سرنوشت وحشتناک دچار شود.  شاید هم آرون باشد که لباس گشادی پوشیده بود، اما از طرف دیگر، بی‌شباهت به لباسی هم نیست که «کارل» (Carl) در آخرین قسمت فصل قبلی به تن داشت. AMC  واقعا یک بازی برای بیننده‌هایش به راه انداخته است.

نمای نزدیک یکی از 9 پوستر

نمای نزدیک یکی از ۹ پوستر

یکی از عکس‌ها چیزی شبیه به طوفان را نشان می‌دهد، ولی واقعا چرا یک نمای نزدیک از صورت و نگاه خیره‌ی ریک این‌جا چاپ شده و چرا قسمتی از این تصویر محو است؟ حتی جای زخم هم زیر چشم او دیده می‌شود، انگار یک مبارزه را پشت سر گذاشته و به انتقام و محافظت فکر می‌کند.

«دست‌ها» نقش مهمی در این پوسترها دارند.

مهم‌تر از همه، آن عبارتی است که سمت راست پوستر نوشته شده: “یک دنیای وسیع” آیا به آن معنی است که انسان‌های بیش‌تری درگیر ماجرا می‌شوند؟ آیا منظورش زامبی‌های بیش‌تر است؟ یا رفتن به یک محل کاملا جدید. هر سه مورد امکان دارد.

شبکه‌ی AMC ساخت فصل هفتم این سریال را تایید کرده است. نیم‌فصل دوم فصل ۶ سریال مردگان متحرک روز ۲۴ بهمن از شبکه‌ی AMC پخش خواهد شد.

منبع: Digital Trends

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar farhad

    عکس ماهواره و جمله a larger world فک میکنم ارتباط نزدیکی دارند

  2. Avatar امیر اسدی

    چرا هیچکس در مورد fear the walking dead flight 462 حرفی نمیزنه؟!

  3. Avatar میلاد فیروزی

    خانم احسانی بسیار خوب بررسی کردید
    حسی که من از این عکس ها گرفتم اینطور بود
    شاید تصویر اون ماهواره پوستر اولی سمت راست بالا بیانگر ارتباط با بقیه جاهای دنیا و جاهایی که از این بلا هنوز ایمن مانده اند باشد
    به نظرم مورگان دوباره از تیم جدا بشه به خاطر اختلاف نظرش با مجموعه
    عکس ون باز هم حس فرار از این شهر به اون شهر رو بهم داد
    عکس دست های زامبی ها پیاده سازی سیستمی شبیه سیستم اولیه میشانرا تداعی کرد برام
    و نهایتا عکس صلیب باز هم این نکته که آیا دین و آیین در این شرایط هم باید در نظر گرفته شود یا خیر

  4. Avatar علیرضا

    یکی از سریال هایی که در برخی مواقع اشک ادم رو در میاره و در برخی مواقع حرص ادمو و به شدت زیباست

  5. Avatar امیر اسدی

    اون زنه میتونه دینا باشه، گردنبندش و حلقه اش، درضمن یکی نگهش داشته، میتونه دست میشون باشه! ولی نیگان کار خیلی پلیدی قراره بکنه :'(

  6. Avatar ali

    اونی که سواره اسبه مورگانه نه جافری دین مورگان

  7. Avatar hesam

    اصلا و اصلا قصد توهین ندارم ولی حس میکنم تهیه کننده این سریال مخاطب هاشو احمق فرض کرده. من خودم تا پایان اون فصل که رسیدن به یه عده که پای اون پسر سیاهه رو خوردن دیدم ولی دیگه احساس کردم داره سرم کلاه میره. کلا سریال مسخره ایه به نظرم. جلوه های ویژه افتضاح داستان بی محتوا اتفاق های فوق العاده مسخره و الکی کاملا غیر قابل باور

    1. Avatar امیر اسدی

      شما اگه نظرت اینه در مورد TWD پس در مورد GOT چی باید بگید؟ این سریال همینطوری یک شبه درست نمیشه مثل سریالهای داخل که امروز فیلم برداری میشن فرداش روی آنتن میرن ، پشتوانه داستانیش هم کامیکش هست، اون آدم خوار ها هم یکی از پر استرس و جالب ترین مشکلاتشون بود که حتی توی بازیش هم اومده بودند، فکر کردید دنیا اگه واقعا به آخر برسه همه دست به دست هم میدن و ” هاکونا ماتاتا ” میخونن؟ یکی از بهترین نمایش فرو پاشی سیویلایزیشن هست TWD چون مشکل اصلی زامبی ها نیستند، بلکه در نهایت نابودی باز هم انسانها تهدید هستند برای خودشون.

  8. Avatar حمید رضا

    یا خدا چی میخواد بشه قسمت های بعدی…
    ولی خدا کنه حالا حالاها تموم نشه این سریال که تموم شدنش فاجعس…
    ۲۴ بهمن زود برسون خودتو…

  9. Avatar یوسف

    “یک زن که گویا تبدیل به زامبی شده” فکر کنم دیانا باشه

    1. Avatar عماد

      آره به نظر منم دیاناست، پیرهن لی تنشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه