اعتراف مسی به اشتباهش در بازی اول و دفاع هم‌تیمی‌هایش از او

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
لیونل مسی

کاپیتان تیم ملی آرژانتین مسئولیت تساوی این تیم مقابل ایلسلند در جام جهانی را بر عهده گرفت. لیونل مسی که در جریان تساوی ۱-۱ آرژانتین مقابل ایسلند در دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ یک ضربه پنالتی را از دست تا تیمش از کسب ۳ امتیاز ارزشمند باز بماند، پس از بازی از همبازیانش خواست که آرامش خودشان را حفظ کنند و روی دو بازی بعدی تمرکز کنند.

مسی که پس از هت تریک کریستیانو رونالدو در بازی پرتغال مقابل اسپانیا خیلی ها انتظار زیادی از او داشتند پس از این بازی گفت:«بازی مقابل تیمی که با نفرات زیاد دفاع می کند آسان نیست. پیدا کردن فضای خالی و ایجاد موقعیت مقابل ایسلند سخت بود. حق ما پیروزی در این بازی بود. می خواستیم جام را با پیروزی آغاز کنیم چون در این صورت می توانستیم در بازی های بعدی با آرامش بیشتری بازی کنیم. باید بهتر شویم و کرواسی را در بازی بعد شکست دهیم. بازی مقابل آن ها هم سخت خواهد بود. کرواسی به خوبی دفاع می کند و در ضد حملات قوی است اما ما به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم.»

ستاره بارسلونا همچنین درباره از دست دادن ضربه پنالتی در نیمه دوم بازی گفت:«از دست دادن پنالتی واقعا دردناک بود و من احساس مسئولیت می کنم. ما شایسته پیروزی بودیم اما نباید به خاطر این تساوی دیوانه شویم. باید خونسرد باقی بمانیم.»

نکته جالب توجه این است که کریستیانو رونالدو و پرتغال هم در نخستین بازی خود در جام ملت های اروپا سال ۲۰۱۶ به مصاف ایسلند رفتند و با نتیجه ۱-۱ مقابل این تیم متوقف شدند و رونالدو هم در آن بازی از گلزنی باز ماند. پرتغال در نهایت توانست فاتح آن ها رقابت ها شود و باید دید سرنوشت مسی و آرژانتین در این جام به کجا می رسد.

کار تیم آرژانتین برای صعود از گروه چهارم جام جهانی با این تساوی پیچیده شد. آلبی سلسلته روز پنج شنبه در بازی بعدی خود باید به مصاف کرواسی که خود مدعی صدرنشینی در این گروه است برود. مسی و یارانش همچنین در آخرین بازی دور گروهی باید در روز ۵ تیرماه با نیجریه بازی کنند.

اما اعضای تیم آرژانتین به دفاع از مسی پرداخته‌اند. ستاره تیم ملی آرژانتین به دفاع از لیونل مسی پرداخته است. سرخیو آگوئرو که در جریان تساوی ۱-۱ آرژانتین مقابل ایسلند موفق شد تک گل آلبی سلسلته را بثمر برساند، پس از بازی از لیونل مسی که در نیمه دوم این بازی یک ضربه پنالتی را از دست داد دفاع کرد.

آگوئرو که نخستین گل خودش در رقابت های جام جهانی را بثمر رساند گفته:« اولین بازی همیشه سخت است. همه می خواهند مقابل ما بازی کنند. ایسلند با همه وجود دفاع می کرد و تنها از روی ضربات آزاد می توانستیم موقعیت ایجاد کنیم. بازیکنان ایسلند پس از سوت پایان بازی چنان جشن گرفتند که انگار پیروز شده بودند.»

ستاره منچسترسیتی که از تیم های جوانان آرژانتین بازی مسی همبازی بوده درباره پنالتی از دست رفته این بازیکن گفت:«لئو نشان که انسان است. ما از او حمایت می کنیم. مسی روز بدی داشت اما می دانیم که می تواند در هر لحظه سرنوشت بازی را تغییر دهد. امیدوارم مقابل کرواسی بتواند بهتر بازی کند.»

خورخه سمپائولی، سرمربی آرژانتین هم پس از توقف تیمش گفت:«این نتیجه مرا نگران کرده اما بابت مسی نگرانی ندارم. مسی بازیکن مهمی برای ما است و از در اختیار داشتن او خوشحالیم. او کار بسیار سختی در این بازی داشت چون ایسلند با نفرات زیاد دفاع می کرد و فضای خالی در اختیار بازیکنان ما قرار نمی داد. ما هنوز به خودمان باور داریم و می دانیم که می توانیم موفق شویم. به تعهد مسی و دیگر بازیکنان تیم شک ندارم.» آرژانتین با این نتیجه تساوی پایین تر از کرواسی ۳ امتیازی در رده دوم گروه چهارم قرار گرفت تا کارش برای صدرنشینی دشوار شود. مسی و یارانش روز پنج شنبه در بازی دوم خود در دیداری حساس باید به کرواسی مصاف بروند و سپس در دور سوم مرحله گروهی با

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مهدی

    نکته جالب توجه این است که کریستیانو رونالدو و پرتغال هم در نخستین بازی خود در جام ملت های اروپا سال ۲۰۱۶ به مصاف ایسلند رفتند و با نتیجه ۱-۱ مقابل این تیم متوقف شدند و رونالدو هم در آن بازی از گلزنی باز ماند. پرتغال در نهایت توانست فاتح آن ها رقابت ها شود و باید دید سرنوشت مسی و آرژانتین در این جام به کجا می رسد.

    واقعا چه جالب !!!!!!
    #King_Leo

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه