سازنده‌ی هانیبال مجموعه‌ی قدیمی Amazing Stories را زنده می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مسوولان شبکه‌ NBC، ساخت ادامه‌ی سریال «هانیبال» را لغو کردند؛ هیچ شرکت دیگری هم حاضر نشده است ساخت ادامه‌ی آن را بر عهده بگیرد. در نتیجه این سوال در ذهن طرفداران این سریال محبوب پیش آمده است: “سازنده‌ی این سریال می‌خواهد پس از هانیبال روی چه چیزی کار کند؟”

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اسپیلبرگ قرار نیست هیچ نقشی در ساخت مجموعه‌ی جدید Amazing Stories داشته باشد

«برایان فولر» که مغزمتفکر پشت هانیبال است، می‌خواهد مجموعه کمیک‌های American Gods را به سریال تلویزیونی تبدیل کند. بر اساس گزارشی که وب‌سایت Entertainment Weekly داده، فولر هم‌چنین با شبکه‌ی تلویزیونی NBC برای ساخت مجموعه‌ی تلویزیونی جدیدی بر اساس سریال قدیمی Amazing Stories قرارداد بسته است.

می‌توان به مجموعه‌ی تلویزیونی Amazing Stories به عنوان نسخه‌ی ساده‌تری از سریال محبوب The Twilight Zone نگاه کرد. سریال Amazing Stories که توسط استیون اسپیلبرگ ساخت شده است، درست مثل سریال Twlight Zone هر هفته به یک داستان علمی-تخیلی یا فانتزی می‌پرداخت.

نکته‌ی مهم درباره‌ی سریال Amazing Stories، حضور کارگردانان مطرح در آن است. کارگردانان بزرگی مثل «مارتین اسکورسیزی»، «کلینت ایستوود»، «جو دانته» یا «اروین کرشنر» کارگردانی قسمت‌های مختلف Amazing Stories را بر عهده داشته‌اند. خود اسپیلبرگ هم برخی از قسمت‌ها را کارگردانی کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اسپیلبرگ قرار نیست هیچ نقشی در ساخت مجموعه‌ی جدید Amazing Stories داشته باشد. با این حال، فولر توانسته است با سریال‌هایی مثل هانیبال، Dead Like Me و Pushing Daisies توان خود را در ادغام سبک‌های مختلفی مثل «ترس» و «کمدی» نشان دهد.

هنوز زمان دقیق پخش مجموعه‌های جدیدی که «برایان فولر» در دست ساخت دارد مشخص نیست.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علیرضا

    واقعن حیف شد که هانیبال رو نمیخوان ادامه بدن…یک سریال قوی با داستان جذاب و بازی های تماشایی…اگر کسی میدونه دلیل توقف ساخت چی بوده بگه…ممنون…

    1. کیوان جمشیدی

      احتمالا به خاطر تاثیر گذاری منفی که روی مخاطب میذاشته کنسل شده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه