مدیر سابق فورد به جمع مدیران IBM پیوست

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«مارک فیلدز» (Mark Filds) که سابقا مدیر ارشد شرکت فورد (Ford) بوده، اشتیاق فراوانی دارد که کسب‌وکارش را به چیزی فراتر از صرفا فروش اتومبیل به مشتری‌ها تبدیل کند. او در نمایشگاه CES 2015 گفته بود :”زمان آن فرا رسیده که رابطه‌ی مان را با سایر شرکت‌ها گسترش دهیم.”

حالا شرکت IBM اعلام کره که فیلدز به جمع مدیران این شرکت پیوسته است.

IBM یا همان International Business Machines یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه‌ی تولید و فروش نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مربوط به خدماتی مثل زیرساخت، هاست، نانوتکنولوژی و غیره است.

فیلدز سابقا در شرکت فورد تمایل خود را به بهره‌مندی از تکنولوژی روز و ساخت خودروهای خودران ابزار کرده بود ولی نتوانسته بود ایده‌های خود را محقق کند. حالا او همکاری تازه‌ای را با IBM آغاز کرده تا پلتفور جدیدی را برای بخش حمل‌ونقل راه‌اندازی کنند و تحولات تازه‌ای ایجاد کنند.

«جینی رومتی» (Ginni Rometty)، مدیر ارشد IBM هم از ورود فیلدز به این شرکت بزرگ استقبال کرده و در مورد وی گفته: “فیلدز تحولات موفقیت‌آمیزی در شرکت فورد به وجود آورده و دارد این شرکت را به سمتی می‌برد که در آن، اتومبیل‌ها فراتر از یک وسیله برای حمل‌ونقل و در واقع یک پلتفورم سیال تکنولوژی هستند. دانش و آگاهی او در زمینه‌ی مدیریت یک بیزنس جهانی، برای IBM بسیار ارزشمند است.”

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar عزیزی

    موفقیت شما مثالی برای یک قول معروف است:
    content is king

  2. Avatar رحمان

    باسلام و با سپاس و تشکر فراوان از اینکه باین وسیله مطالب آموزنده و اطلاعات علمی وخبری روز را در اختیار ما قرار می دهید . شما یکی از بهترین روش های ارتباط با مشتری را در دنیای دیجیتال امروز انتخاب کرده اید .

  3. Avatar حسین

    با سلام
    سپاسگذارم از دیجی کالا بابت ساخت همچین مجله خبری
    مطالبتون آپدیت و ناب هستن خدا یار و یاورتان

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه