خبر خوب برای اسپانیا و بد برای تیم ایران؛ مصدومیت پیکه جدی نیست

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم ایران مصدومیت پیکه

مدافع باتجربه اسپانیا که در جریان یکی از تمرین های تیمش آسیب دید مشکلی برای همراهی اسپانیا در دیدار اولش در جام جهانی روسیه نخواهد داشت. اسپانیا از رقبای تیم ایران در گروه B جام جهانی است.

روزنامه موندو دپورتیو گزارش داد جرارد پیکه که تمرین روز گذشته تیمش را نیمه کاره رها کرد مصدومیت جدی ندارد و می تواند مقابل پرتغال به میدان برود. این بازیکن دیروز مجبور شد بعد از احساس درد در زانوی چپ راهی رختکن شود. تیم پزشکی تیم ملی اسپانیا اعلام کرده این بازیکن فقط به دلیل درد اندک در زانو تمرین نکرده و برای بیشتر نشدن مصدومیتش استراحت کرده است.

این روزنامه گزارش داد پیکه از امروز می تواند در تمرین های لاروخا شرکت کند اما هنوز مشخص نیست تیم پزشکی به او اجازه می دهد همراه سایر نفرات تمرین کند یا خیر. تیم پزشکی اسپانیا در تلاش است ریسک مصدوم شدن این بازیکن را تا حد ممکن کم کند اما در عین حال تلاش می کند او را از بازی اول جام جهانی مقابل پرتغال در اختیار کادرفنی اسپانیا قرار دهد.

این روزنامه در بخشی از گزارش خود نوشت پیکه در ابتدا با وحشت تمرین را ترک کرده و این ریسک وجود داشته که او دچار مصدومیت شدید شده باشد اما بعد از چند دقیقه تیم پزشکی به او اطمینان می دهد که مصدومیت جدی پیش نیامده و می تواند مقابل پرتغال به زمین برود.

تیم ملی فوتبال اسپانیا که در گروه B جام جهانی روسیه با تیم های پرتغال، ایران و مراکش هم گروه است سه روز دیگر و در روز دوم رقابت های جام جهانی در یکی از حساس ترین بازی های مرحله گروهی این دوره از رقابت های جام جهانی باید به مصاف قهرمان اروپا برود. این اولین تقابل قهرمان های سه دوره اخیر جام ملت های اروپا از زمان قهرمانی پرتغال در یورو ۲۰۱۶ در یک دیدار رسمی به شمار می رود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه