در ماه‌های آینده منتظر بروزرسانی‌های جدید ویندوز ۱۰ باشید

۲۵ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت برای عرضه حداقل ۲ بروزرسانی بزرگ دیگر برای ویندوز ۱۰ در سال آینده برنامه‌ریزی کرده است. اولین بروزرسانی هم ظاهرا در ماه مارس (اسفند و فروردین) عرضه خواهد شد. در حال حاضر این بروزرسانی با نام Redstone 2 شناخته می‌شود.

مایکروسافت قرار است جزییات بیشتری را درباره این بروزرسانی‌ها در ماه میلادی جاری و هنگام برگزاری رویدادی درباره Surface PC  به اطلاع مخاطبان برساند. البته طبق آنچه تا به حال می‌دانیم گرچه مایکروسافت برخی قابلیت‌های جدید را در ویندوز ۱۰ مورد آزمایش قرار داده است اما این بروزرسانی‌ها فعلا شامل تغییراتی کوچک می‌شوند و ظاهرا قرار نیست اتفاقات خیلی بزرگی از طریق آن‌ها بیافتد. ظاهرا مایکروسافت بر روی یک قابلیت کاهش نور آبی مضر برای چشم در ویندوز ۱۰ کار کرده و همچنین تلاش‌هایی هم برای بهبود Cortana انجام شده تا کاربران هر دو پلتفرم موبایل و PC بتوانند بدون مشکل با این دستیار صوتی کار کنند.

مایکروسافت همچنین بر روی یک قابلیت HomeHub هم کار می‌کند تا از طریق آن در ویندوز ۱۰ بتوانید دستگاه‌های هوشمندتان را مدیریت کنید. طبق آخرین اخبار ممکن است این قابلیت هم به بروزرسانی ماه مارس ویندوز ۱۰ برسد.

‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه