نت‌فلیکس مجموعه‌ی سریالی کسلوانیا را می‌سازد

۹ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

[بروزرسانی ۷ اسفند]

اولین پوستر از مجموعه‌ی سریالی و انیمیشنی کسلوانیا منتشر شده است و کم و بیش توانسته‌ایم اولین نگاهی به دیدگاه هنری این مجموعه‌ی نت‌فلیکس داشته باشیم. می‌توانید این پوستر جدید را در ادامه ببینید.

Castlevania-Netflix

‌‌‌‌‌

[خبر اصلی]

شرکت فیلم‌سازی «نت‌فلیکس» (Netflix)، سازنده‌ی بهترین مجموعه‌های سریالی حال حاضر، خبر از ساخت یک مجموعه‌ی جدید از روی «کسلوانیا» داده است. مجموعه بازی‌های کسلوانیا (Castlevania)، از بهترین بازی‌های اکشن صنعت بازی هستند و این مجموعه، متعلق به کونامی است؛ شرکتی که دیگر نمی‌خواهد بازی بزرگ بسازد.

با اینکه نت‌فلیکس خودش رسما از عوامل این مجموعه‌ی سریالی صحبت نکرده است، اما درباره‌ی مجموعه‌ی کسلوانیا خبرهای مختلفی شنیده‌ایم. برای مثال، «آدی شانکار» (Adi Shankar)، که پیش از این تهیه کنندگی فیلم Dredd را برعهده داشت، در توییترش گفته است که او یکی از تهیه‌کننده‌های مجموعه‌ی سریالی کسلوانیا خواهد بود. هم‌چنین شنیده‌ایم که «وارن الیس» فصل اول این مجموعه را نوشته است. وارن الیس (Warren Ellis) یکی از بزرگ‌ترین نویسنده‌های کمیک و رمان حال حاضر است.

Castlevania-2

مجموعه‌ی تلویزیونی کسلوانیا انیمیشنی خواهد بود و استودیوی Frederator Studios آن را می‌سازد. این استودیوی انیمیشن‌سازی را در حال حاضر با مجموعه‌ی معروف «وقت ماجراجویی» (Adventure Time) می‌شناسیم. سازندگان مجموعه‌ی کسلوانیا گفته‌اند که این مجموعه‌ی انیمیشنی، بسیار خشن خواهد بود؛ در نتیجه مطمئن هستیم که از نظر ظاهری، بسیار با Adventure Time فرق خواهد داشت.

آخرین شماره از بازی‌های کسلوانیا، Castlevania: Lords of Shadow 2 بود که برای کنسول‌های نسل هفتمی یعنی ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ عرضه شده بود.

منبع: Polygon

 

telegram_ad2_1

 

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    امیدوارم بر اساس Symphony of night ساخته بشع گرچه سری های جدیدش هم بد نیستن

  2. Avatar Arman69

    من
    خیلی این سری رو دوست دارم امیدوارم کئنامی یه دستی ر وش بکشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه