خرید خودروهای فولکس واگن به صورت آنلاین با استفاده از امضای دیجیتالی

۱۶ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خرید خودرو با استفاده از روش اعتبار مالی یکی از شیوه‌های مرسوم در ایالات متحده است. یکی از معایب این روش نیاز به حضور اشخاص و ارائه امضاهای فیزیکی برای خرید خودرو در نمایندگی‌ها است که با توجه به شیوع کرونا می‌بایست اصلاح می‌شد.

حال فولکس واگن در اصلاح این موضوع پیش‌قدم شده و به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از امضای دیجیتالی و بدون حضور فیزیکی در نمایندگی، خودرو مدنظر خود را با روش تامین اعتبار مالی خریداری نمایند.

امضا دیجیتالی فناوری جدیدی نیست اما خودروسازان به تازگی تصمیم به استفاده از آن گرفته‌اند. حال مشتریان فولکس واگن می‌توانند با تکیه بر بازوی مالی این شرکت یعنیVW Credit، از شر امضای کاغذها با قلم و حضور در نمایندگی آن‌هم در دوران شیوع کرونا اجتناب ورزند.

استفاده از امضای دیجیتالی برای فروش خودرو در نمایندگی‌های فولکس واگن از ماه آوریل آغاز شد. در این مرحله ده نمایندگی کوچک اقدام به فروش خودرو به روش غیرحضوری کردند. این طرح موفقیت‌آمیز بود و اکنون ۴۲۰ نمایندگی فولکس واگن در ایالات متحده این روش را اجرایی کرده‌اند.

به گفته مدیر عامل بازوی مالی فولکس واگن یعنی آنتونی بندمان، برنامه ریزی برای اجرای این طرح حدود دو سال پیش آغاز شده است و همه‌گیری ویروس کرونا سبب شده تا فولکس واگن اجرای چنین برنامه‌ای را تسریع بخشد.

فولکس واگن برای اجرای طرح فروش خودرو با امضای دیجیتالی، از همکاری شرکت فناوری CDK Global بهره گرفته و از نرم‌افزار امضای دیجیتالی این شرکت موسوم به Sign Anywhere استفاده کرده است. این سیستم از تایید هویت دوعامله استفاده می‌کند و مسئولیت استفاده از آن برعهده نمایندگی‌ها است.

فولکس واگن نخستین خودروسازی است که از این فناوری برای فروش خودروهایش استفاده کرده و به نظر می‌رسد این برنامه با ۱۹۰۰ مورد فروش، اجرای موفقیت‌آمیزی داشته است. چنین موفقیتی می‌تواند مشوقی برای دیگر خودروسازان باشد تا استفاده از این روش را در نمایندگی‌های خود عملیاتی کنند.

منبع: caranddriver

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه