نویسنده‌ی ارشد بازی Dragon Age استودیوی BioWare را ترک کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Dragon Age

«دیوید گیدر» (David Gaider) نویسنده‌ی ارشد مجموعه بازی‌های «عصر اژدها» (Dragon Age) بعد از ۱۷ سال استودیوی BioWare را ترک کرد.

دیوید گیدر استودیوی BioWare را بعد از ۱۷ سال ترک کرد.

دیوید گیدر نویسنده‌ی ارشد مجموعه بازی‌های عصر اژدها در صفحه‌ی توییتر خودش اعلام کرد که استودیوی BioWare را ترک کرده و قصد دارد ماجراجویی جدیدی را برای خودش آغاز کند. او در توییتر گفت: “ترک استودیوی BioWare تصمیم آسانی نبود؛ اما مسیر جدیدی را در پیش گرفته‌ام و کار روی پروژه‌ی جدیدی که هنوز معرفی نشده را شروع کرده‌ام.”

David Gaider

دیوید گیدر استودیوی BioWare را ترک کرد

تا این لحظه افراد مهمی استودیوی BioWare را ترک کرده‌اند. در سال ۲۰۱۲ «ری موزیکا» (Ray Muzyka) و «گرگ زشاک» (Greg Zeschuk) از بنیان‌گذاران BioWare این استودیو را ترک کردند. همچنین سال گذشته «کیسی هادسون» (Casey Hudson) کارگردان بازی Mass Effect 3 هم از این استودیو جدا شد و به مایکروسافت پیوست تا روی ساخت بازی برای کنسول ایکس باکس وان تمرکز داشته باشد. لازم به ذکر است که گیدر چند کتاب داستانی هم درباره‌ی مجموعه بازی‌های عصر اژدها نوشته و منتشر کرده است.

استودیوی BioWare در سال ۲۰۱۴ با ساخت بازی Dragon Age: inquisition توانست جایزه‌ی بهترین بازی سال را به خودش اختصاص دهد. همچنین این استودیو در حال ساخت جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های Mass Effect است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه