هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودرو نیویورک حاضر شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در نمایشگاه خودرو نیویورک امسال شاهد حضور خودروهای زیادی هستیم، از خودروی اسپرت مازراتی گیبلی گرفته تا شاسی‌بلند هیجان‌انگیز جنسیس GV80. در این میان، یک سدان پرفروش زیبا هم دیده می‌شود؛ مدل جدید سوناتا. این کره‌ای پرفروش این‌بار با یک چهره نسبتا جدید و اسپرت به این نمایشگاه پا گذاشته است.

چراغ‌های تیز و زاویه‌دار، فرم ذوزنقه‌ای مشبک جلوپنجره با نوار کرومی و شکل مثلثی ورودی هوا باعث شده‌اند تا سوناتا، ظاهری جسور و اسپرتی داشته باشد. در نمای جانبی خودرو، رینگ‌های ۱۸ اینچی، شیب نسبتا تند شیشه دیده می‌شود. سقف با شیبی ملایم به سمت صندوق عقب سوناتا کشیده شده ‌است.

درنمای عقب، دو لوله اگزوز در طرفین، دیفیوزر و چراغ‌های کشیده و زاویه‌دار که حالت اخم به این خودرو داده‌اند، به چشم می‌خورد. تمام این ویژگی‌های طراحی باعث شده تا شاهد زبان طراحی جوان‌پسند این خودرو باشیم. جدای ظاهر این خودرو، مهندسان در طراحی شاسی سوناتا بازبینی‌هایی به عمل آورده‌اند تا هندلینگ خودرو بالاتر برود.

در کابین این خودرو، امکانات رفاهی متعددی را می‌توانیم ببینیم. اضافه شدن یک پورت USB در انتهای کنسول وسط، پد شارژ بی‌سیم، سامانه‌های ارتباطی CarPlay و Android Auto برای اتصال تلفن‌های همراه به سیستم صوتی و تصویری خودرو، از جمله امکانات داخلی سوناتا ۲۰۱۸ است. صفحه نمایش این خودرو به‌طور استاندارد ۷ اینچی لمسی است که مشتریان می‌توانند مدل ۸ اینچی آن را سفارش دهند. سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار عبور از خطوط و دستار کمکی برای رانندگی بین خطوط، سامانه‌های ایمنی این خودرو را شامل می‌شوند.

در این خودرو از همان پیشرانه قبلی استفاده شده اما درعوض، هیوندای در مدل ۴ سیلندر ۲ لیتری، به‌جای جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته خودکار، مدل ۸ سرعته را جایگزین کرده است. این پیشرانه ۲ لیتری می‌تواند قدرتی معادل ۲۴۵ اسب‌‌بخار تولید کند. در ادامه با تصاویر بیشتری از هیوندای سوناتا جدید همراه باشید.

منبع: MotorAuthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar saber

    سوناتا فقط طراحیه مدلهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ … این طراحی جدید حرفی واسه گفتن نداره..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه