دنباله‌ی Edge of Tomorrow را کارگردان قسمت اول‌اش می‌سازد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، قرار است دنباله‌ی فیلم «لبه‌ی فردا» (Edge of Tomorrow) را همان سازندگان شماره‌ی اول‌اش بسازند. نویسنده‌ی شماره‌ی اول فیلم لبه‌ی فردا در توییترش گفته است که «داگ لیمان» (Doug Liman)، کارگردان لبه‌ی فردا، قسمت دوم‌اش را هم خودش می‌سازد.

فیلم ساختاری شبیه به بازی‌های ویدیویی دارد؛ یعنی شخصیت اصلی لبه‌ی فردا پشت سر هم می‌میرد، اما مرحله را دوباره لود می‌کند.

چند وقت پیش شنیده‌ بودیم که «کریستوفر مک‌کواری» (Christopher McQuarrie)، نویسنده‌ی قسمت اول فیلم لبه‌ی فردا، قرار است کارگردانی دنباله‌ی آن را بر عهده بگیرد. مک‌کواری می‌گوید که ساختن دنباله‌ی لبه‌ی فردا بدون حضور داگ لیمان، هیچ معنایی ندارد. او در توییترش نوشته است: “اصلاح می‌کنم: من کارگردانی دنباله‌ی Edge of Tomorrow را بر عهده ندارم. داگ لیمان کارگردان این فیلم است. من در ساخت فیلم نقش خواهم داشت، اما نمی‌توان بدون داگ، لبه‌ی فردا را ساخت.”

داگ لیمان به غیر از فیلم لبه‌ی فردا، کارگردانی فیلم‌های بزرگی مثل «هویت بورن» (The Bourne Identity) و «بازی منصفانه» (Fair Game) را هم بر عهده داشته است. او در حال حاضر مشغول ساخت فیلمی به اسم «منا» (Mena) است. کریستوفر مک‌کواری هم فیلم‌های «جک ریچر» (Jack Reacher) و «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی» (Mission: Impossible – Rogue Nation) را ساخته است. مک‌کواری قرار است قسمت بعدی فیلم ماموریت غیرممکن را هم بسازد.

فیلم لبه‌ی فردا (Edge of Tomorrow) با اقتباس از یک مانگا (کمیک ژاپنی) به اسم All You Need is Kill ساخته شده است. شخصیت اصلی این فیلم، در حالی که مشغول مبارزه با فضایی‌ها است، قدرتی ماورایی کسب می‌کند و می‌تواند زمان را به عقب بازگرداند. فیلم ساختاری شبیه به بازی‌های ویدیویی دارد؛ یعنی شخصیت اصلی لبه‌ی فردا پشت سر هم می‌میرد، اما مرحله را دوباره لود می‌کند و سعی می‌کند این بار با استراتژی جدیدی پیروز از میدان بیرون بیاید.

هنوز اطلاعاتی از زمان اکران دنباله‌ی Edge of Tomorrow موجود نیست.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ایدین

    لطفا اگه زمان اکرانش معلوم شد اطلاع رسانی کنید فیلم قشنگی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه