کونیگزگ آگرا RS، هنوز به بازار نیامده، تصادف کرد!

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کونیگزگ (Koenigsegg) نام شرکتی سوئدی است که به ساخت سوپر‌اسپرت‌های قدرتمند و سرعتی در دنیا شهرت دارد. این شرکت سوئدی در سال ۱۹۹۴ میلادی تاسیس شد. کونیگزگ آگرا (Koenigsegg Agera) نام یکی از محصولات محبوب این شرکت است.

به تازگی مدل Koenigsegg Agera RS در حالی که مراحل تست و ارزیابی را می‌گذرانده، قربانی یک تصادف شد. این تصادف به دلیل از دست دادن کنترل توسط راننده در پیست خیس Trollhattan سوئد رخ داد. این تصادف باعث صدمه دیدن خودرو شد. هرچند که این تصادف مصدومیت و تلفات جانی به دنبال نداشته ولی دو سرنشین این خودرو به بیمارستان نزدیک محل وقوع این حادثه منتقل شدند.

با توجه به همین عکس لو رفته، می‌توانیم دریابیم که زبان طراحی این خودرو به مدل آگرا آر اس رونمایی شده در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵، شباهت‌ دارد. شرکت سازنده این خودرو مدعی شده که اتومبیل صدمه دیده، در حال انجام تست‌های سنگین پیش از تحویل به صاحب اتومبیل بوده است. کونیگزگ هم‌چنین می‌گوید که این خودرو مشکل فنی نداشته و به دلیل اشتباه راننده قربانی این تصادف شده است.

از این مدل، تنها ۲۵ دستگاه ساخته شده و تمام آن‌ها به فروش رفته‌اند. خودرویی که به یک پیشرانه قدرتمند تویین توربو ۸ سیلندر خورجینی با توان ۱۳۶۰ اسب‌بخار مجهز شده است.

منبع: MotorAuthority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محسن عمرانی

    سفارش دهنده این ماشین مانی خوشبین بود ! میلیونر ایرانی ساکن امریکا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه