کیسی افلک بهترین بازیگر مرد اسکار ۲۰۱۷ شد

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همگی این موضوع را پیش‌بینی کرده بودیم: «کیسی افلک» (Casey Affleck) توانست در مراسم امروز صبح اسکار، جایزه‌ی «بهترین بازیگر مرد» را از آن خودش کند. کیسی افلک برای بازی در فیلم «منچستر بای-د-سی» (Manchester by the Sea) نامزد دریافت جایزه شده بود و با کسانی مثل «دنزل واشنگتن» و «رایان گازلینگ» رقابت می‌کرد که به ترتیب در فیلم‌های Fences و La La Land بازی کرده بودند.

CaseyAffleckManchesterBytheSea

کیسی افلک به غیر از اسکار، در «گلدن گلوب» امسال هم موفق به دریافت جایزه‌ی بهترین بازگر مرد برای فیلم منچستر بای-د-سی شده بود. بازی او در این فیلم، از سوی منتقدان بسیاری مورد توجه قرار گرفته است و افراد بسیاری، بازی کیسی افلک را یکی از بهترین اجراهای سال گذشته نامیده‌اند. کیسی افلک در فیلم منچستر بای-د-سی نقش «لی چندلر» را بازی می‌کند؛ چندلر پس از مرگ برادرش به شهر کوچکی که همان اسم فیلم است برمی‌گردد تا از برادرزاده‌ی کوچکش مراقبت کند. نقش کیسی افلک در این فیلم، بخش بزرگی از آن را تشکیل می‌دهد.

caseyaffleck-oscars-2017

یکی دو ماهی است که کیسی افلک با پرونده‌ی اتهام مزاحمت جنسی که به او وارد شده است، دست و پنجه نرم می‌کند. در حالی که تصور می‌شد حاشیه‌های این پرونده، مانع از دریافت جوایز مختلف برای او شوند، کیسی افلک از چپ و راست به خاطر بازی در منچستر بای-د-سی جایزه دریافت کرده است و حتی داوران اسکار هم حاضر نشده‌اند بازی تاثیرگذار او را نادیده بگیرند.

فیلم منچستر بای-د-سی در اسکار امسال نامزد دریافت شش جایزه شده بود و از این تعداد، دو جایزه را دریافت کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اسکار ۲۰۱۷ را از دیجی‌کالامگ دنبال کنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar کسرا

    واقعا مستحق دریافت اسکار بود
    فوق العاده زیبا بازی کرد.بهترین فیلم درامی که تا به حال دیدم فکر کنم همین فیلم منچستر ساحل دریا بوده.
    مبارکش باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه