موجودی گران‌ترین مدل سرفیس بوک به پایان رسید

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Surface Book

مایکروسافت هفته گذشته لپ‌تاپ سرفیس بوک را معرفی کرد. سرفیس بوک اولین لپ‌تاپ ساخته شده توسط مایکروسافت است که کاربران نسبت به آن بازخوردهای بسیار مثبتی داشتند.

براساس اطلاعات منتشر شده موجودی گران‌ترین مدل لپ‌تاپ سرفیس بوک که ۲۶۹۹ دلار قیمت دارد، به‌پایان رسیده است.

طراحی این محصول توانست به سرعت نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند و به همین دلیل عضو جدید خانواده سرفیس طرفداران زیادی پیدا کرده است. براساس اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده استقبال کاربران از این محصول به اندازه‌ای بوده که موجودی گران‌ترین مدل سرفیس بوک در سایت مایکروسافت به پایان رسیده است. موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید گران‌ترین مدل این لپ‌تاپ ۲۶۹۹ دلار قیمت دارد.

این لپ‌تاپ گران قیمت از یک صفحه نمایش ۱۳٫۵ اینچی بهره می‌برد و ویندوز ۱۰ روی آن نصب شده است. برای این محصول یک قلم مخصوص به نام سرفیس پن طراحی شده که می‌توان با آن کارهای مختلفی انجام داد. روی سرفیس بوک پردازنده Core i7، شانزده گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD دیده خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وجود کارت گرافیکی NVIDIA GeForce روی آن اشاره کرد که هنوز مدل آن مشخص نشده است.

Surface Book

به‌نظر می‌رسد از آنجایی که این محصول قیمت بسیار زیادی داشته، مایکروسافت تعداد زیادی از آن تولید نکرده و به پایان رسیدن موجودی آن، مایکروسافت را غافلگیر کرده است. لازم به‌ذکر است که مایکروسافت برای این لپ‌تاپ لولاهایی را طراحی کرده که باعث شده‌اند صفحه نمایش به راحتی از بدنه اصلی جدا شود و بتوان از آن مانند یک تبلت استفاده کرد.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۳ دیدگاه
  1. حآمد

    بهتر از این نمی شه!!!
    زنده باد *مآیکروسآفت*

  2. فروشگاه اینترنتی

    لحظه ای که موجود بشه می خرمش

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه