[گزارش تصویری] رونمایی از کانسپت ۲۰۰۲ Hommage، به‌احترام ب‌ام‌و ۲۰۰۲

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

BMW همّ‌وغم خود را روی آینده‌ی صنعت حمل‌ونقل گذاشته؛ در این موضوع هیچ شکی نیست. اما این دلیل نمی‌شود که گه‌گاه نیم‌نگاهی هم به پشت سر نداشته باشد. در یادبود پنجاه سالگی سری مدل‌های سدان اسپرت کوچک این شرکت، یعنی خودروهای سری ۰۲ که میراثی از سال ۱۹۶۶ هستند، BMW از کانسپت ۲۰۰۲ Hommage رونمایی کرده است. این کانسپت در هتل لوکس Villa d’Este در نزدیکی دریاچه‌ی کامو در ایتالیا رونمایی شده.

11

قدیمی‌تر‌ها مدل ب‌ام‌و ۲۰۰۲ را خوب به‌خاطر دارند. این مدل به‌ویژه با رنگ گوجه‌ای در ایران پرطرفدار بود و هنوز هم دیدنش حسی نوستالژیک را برای‌مان زنده می‌کند.

استایل این خودرو تقریبا متقارن است اما همچنین المان‌های جالبی در قطعات آن مشاهده می‌شود: چراغ‌ جلوی تکی، برآمدگی‌های کوتاه و حالت خاص ایستادنش آن را تبدیل به یک خودروی کوچک عصبانی کرده است! اگر خوب به آن نگاه کنید حس‌ می‌کنید که به‌نوعی شما را یاد مدل جدید M2 می‌اندازد. از آن‌جا که این مدل به‌عنوان یک خودروی اسپرت کوچک بسیار محبوب و موفق از آب درآمد، این شباهت می‌تواند خیلی جالب‌توجه باشد.

5

البته مثل بقیه‌ی کانسپت‌های Hommage نباید انتظار داشته باشیم که ۲۰۰۲ Hommage تبدیل به یک محصول واقعی شود اما برای طرفداران BMW نگاه دوباره به مدل ۲۰۰۲ی محبوب، مایه‌ی دلگرمی بسیار است و مضاف بر این آن‌ها می‌توانند برای زنده نگه داشتن حس‌شان به مدل‌هایی مانند M2 فکر کنند.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و تصاویر این کانسپت جدید BMW را ببینید.

منابع: The Verge , Gizmag

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    ما سال ها پیش یه ۲۰۰۲ زرد داشتیم، متاسفانه پدرم تو طرح تعویض خودروهای فرسوده سال ۸۵ با یه پراید عوضش کرد، هنوزم حسرتشو میخورم،، خیلی ماشین فوق العاده ای بود از هر نظر.

  2. Avatar مرتضی

    BMW عالیه و ۲۰۰۲ بی نظیر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه