آمازون دوبله‌ی اولین مجموعه‌ی Studio Ghibli را برعهده می‌گیرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی انیمیشن‌سازی Studio Ghibli را به عنوان سازنده‌ی بهترین فیلم‌های انیمیشنی دنیا می‌شناسیم. از Princess Mononoke گرفته تا Spirited Away و The Castle in the Sky، فیلم‌های این استودیو هر کدام برای خود یک کلاس درس داستان نویسی و طراحی هستند. این استودیوی انیمیشن‌سازی، دو سال پیش اولین مجموعه‌ی انیمه‌ای تلویزیونی خود را عرضه کرد. مجموعه‌ی «رونیا دختر دزد» یا Ronia the Robber’s Daughter فقط در ژاپن نمایش داده شده بود و طرفداران Studio Ghibli منتظر پخش نسخه‌ی انگلیسی این انیمه بودند. آمازون گفته است که تهیه‌کنندگی نسخه‌ی انگلیسی Ronia را برعهده گرفته.

مجموعه‌ی تلویزیونی Ronia the Robber’s Daughter به صورت انحصاری فقط در سرویس Amazon Video پخش خواهد شد.

آمازون در بیانیه‌ای خبری گفته است که مجموعه‌ی تلویزیونی Ronia the Robber’s Daughter به صورت انحصاری فقط در سرویس Amazon Video پخش خواهد شد. قرار است Gillian Anderson هم یکی از صداپیشه‌های نسخه‌ی انگلیسی این مجموعه باشد. این بازیگر در فیلم معروف استودیوی Ghibli یعنی Princess Mononoke هم ایفای نقش کرده بود.

اگر «هایائو میازاکی» و کارهای‌اش را دوست داشتید، شاید بخواهید کار پسر او را در این مجموعه‌ی تلویزیونی هم محک بزنید. مجموعه‌ی Ronia توسط «گورو میازاکی»، پسر هایائو میازاکی کارگردانی شده است.

شرکت آمازون چند وقتی است که با سرویس‌ها و خدمات جدید، فقط هم به دنبال فروش کالا به مخاطبان خود نیست. این شرکت، استودیوهای مختلفی برای ساخت فیلم، سریال و بازی تاسیس کرده و همین چند وقت پیش از اولین بازی‌های ویدیویی که می‌سازد رونمایی کرد.

‌‌‌‌‌

منبع: Ars Technica

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سعید

    با سلام
    سلطان انیمیشن جهان عاغام میازاکی
    هنوز باور داره به انیمیشن با کاغذ و قلم
    وااااای سلطانه
    با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه