آموزش دانلود از اینستاگرام؛ ویدیوها، تصاویر و استوری‌ها

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
دانلود از اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد و محبوب‌ترین پلتفرم برای اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو محسوب می‌شود. این سرویس امکانات جذاب و متنوعی را ارائه می‌دهد، اما به‌طور مستقیم دانلود فیلم از اینستاگرام و دانلود عکس از اینستاگرام ممکن نیست. در این مطلب روش‌های ساده‌ای را برای دانلود از اینستاگرام مطرح می‌کنیم. روش‌هایی که با آن بتوانید عکس، فیلم و استوری‌های اینستاگرام را دانلود کنید. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که این روش‌ها مختص اکانت‌های عمومی هستند. طبیعتا کاربری که اکانت خود را خصوصی کرده، به هر دلیلی نمی‌خواسته دیگر افراد، موارد آپلود شده از طرف او را دانلود کنند. اما اکانت‌های عمومی همانطور که از نامش پیداست، عمومی هستند و هر کاربری می‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد. در نهایت هم باید بگوییم که تمام این روش‌های دانلود از اینستاگرام تحت وب هستند و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن‌ها می‌توانید از این روش‌های بهره ببرید.

دانلود از اینستاگرام – فیلم و عکس

دانلود فیلم از اینستاگرام

یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام، استفاده از سایت DownloadGram است. چه در محیط کامپیوتر و چه در محیط گجت می‌توان از این سایت بهره برد و تصاویر و ویدیوهای موردنظر را دانلود کرد.

در کامپیوتر:

  1. ابتدا وارد سایت اینستاگرام شوید.
  2. بعد از پیدا کردن تصویر یا ویدیوی موردنظر، بر آیکون سه‌نقطه قرار گرفته در گوشه راست پایین پست کلیک کنید و در نهایت گزینه‌ی Copy Link را انتخاب کنید.
  3. به سایت DownloadGram مراجعه کنید.
  4. آدرس کپی شده را در بخش نوار آدرس که در قسمت مرکزی سایت قرار دارد، وارد کنید.
  5. بر دکمه Download کلیک کنید و در نهایت بر دکمه‌ی Download Image یا Download Video کلیک کنید.

در گوشی و تبلت:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و عکس یا ویدیو موردنظر خود را پیدا کنید.
  2. ابتدا بر آیکون سه نقطه ضربه بزنید و گزینه‌ی Copy Link را انتخاب کنید.
  3. مراحل ۳ تا ۵ مربوط به کامپیوترهای دسکتاپ که کمی بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم، انجام دهید.

بیشتر بخوانید: چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم؟

دانلود استوری از اینستاگرام

دانلود استوری از اینستاگرام

یکی دیگر از مواردی که در زمینه دانلود از اینستاگرام طرفداران زیادی دارد، دانلود استوری‌های این پلتفرم است. اگر پروفایل موردنظر عمومی است، کار ساده‌ای در پیش دارید. کافی است به سایت storiesig مراجعه کنید و در بخش username، نام کاربری موردنظرتان را تایپ کنید و با این کار تمام استوری‌های کاربر مذکور-عکس‌ها و ویدیوها-به نمایش درمی‌آید. در پایین هرکدام از آن‌ها هم دکمه Download قرار دارد که با کلیک یا ضربه بر آن می‌توانید استوری‌های موردنظر خود را دانلود کنید.

دانلود تمام اطلاعات شخصی

دانلود از اینستاگرام

در کنار موارد عنوان‌شده، در نهایت باید به قابلیت Data Download هم اشاره کنیم که اینستاگرام مدتی پیش در راستای همکاری با قانون GDPR اتحادیه اروپا، آن را ارائه داده است. با این کار، اینستاگرام یک نسخه کپی از اطلاعات پروفایل شما، عکس‌ها و ویدیوهای آپلود شده، استوری‌هایی که آرشیو کرده‌اید، کپشن‌های مربوط به پست‌ها و استوری‌ها، نام کاربری فالوئرهایتان و افرادی که فالو کرده‌اید، پیام‌های دایرکت، کامنت‌ها و تنظیمات به ایمیل شما فرستاده می‌شود. در ضمن باید بگوییم که طبق گفته اینستاگرام، گردآوری و ارسال این اطلاعات معمولا تا ۴۸ ساعت طول می‌کشد.

برای بهره‌گیری از این مشخصه، در نسخه وب ابتدا به تنظیمات پروفایل خود مراجعه کنید. بعد از کلیک بر گزینه Privacy and Security، در پایین صفحه در بخش Data Download بر گزینه Request Download کلیک کنید. بعد از این کار باید ایمیل و سپس رمز عبور اکانت خود را وارد کنید تا این داده‌ها به ایمیل شما ارسال شود. برای اپلیکیشن‌های اینستاگرام هم چنین کاری را انجام دهید، با این فرق که برای مراجعه به بخش Data Download نیازی به کلیک بر گزینه Privacy and Security ندارید و در همان بخش اصلی صفحه تنظیمات می‌توانید این گزینه را در قسمت Privacy and Security مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه اکانت اینستاگرام را غیرفعال یا حذف کنیم؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امین

    خوب چه کاریه oginsta+ نصب می کنی راحت

    1. Avatar یونس ذکایی

      اتفاقاً یه ربات توی تلگرام هست که از اینام راحت‌تره کار کردن باهاش. یه پیج تو اینستاگرام داره به اسم RegramBot که عکس یا ویدیو یا استوری یا حتی لایو رو میتونی با دایرکت بهش بفرستتی و اونم‌ مستقیما در تلگرام برات میفرسته و میتونی از اونجا راحت دانلودش کنی.
      تازه اگه نسخه طلایی رو داشته‌باشی میتونه از پیج‌های خصوصی هم دانلود کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه