اطلاعات جدید از دموی فیفا ۱۶

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد دموی قابل بازی عنوان فیفا ۱۶ را در تاریخ ۱۷ شهریور ماه منتشر کند. این دمو برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ عرضه خواهد شد.

 

در دموی قابل بازی فیفا ۱۶ می‌توانید زودتر به برخی از ویژگی‌های جدید این عنوان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را تجربه کنید.

در این دموی قابل بازی، بازی‌کننده‌ها می‌توانند به برخی از ویژگی‌های جدید این بازی مانند FUT Draft دسترسی داشته باشند و تجربه جذابی از مود Ultimate Team را به‌دست بیاورند. سیستم تمرین دادن به بازیکن‌ها در این دمو وجود دارد. بازی‌کننده‌ها قبل از مسابقه می‌توانند با بازیکن‌ها تمرین کنند. قابلیت‌های جالبی در این قسمت طراحی شده که از بین آن‌ها می‌توان به دریبل و دفاع کردن اشاره کرد.

FIFA16-Demo-2

شش قابلیت جدید در این دمو قرار گرفته است. با انتخاب تیم‌های بورسیا دورتموند و بورسیا مونشن گلادباخ می‌توانید نمایش جدید بازی برای معرفی لیگ آلمان (بوندس‌لیگا) را مشاهده کنید. شرکت الکترونیک ‌آرتز در دمو قابل بازی عنوان فیفا ۱۶ تیم‌های زیر را قرار داده است:
FC Barcelona
Borussia Dortmund
Borussia Monchengladbach
Chelsea FC
Inter Milan
Manchester City
Paris Saint-Germain
Real Madrid CF
River Plate
Seattle Sounders

FIFA16-Demo-1

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که دو استادیوم جدید به نام‌های Borussia Park و CenturyLink field در بازی دیده می‌شوند. شرکت الکترونیک آرتز مدتی پیش اعلام کرده بود که قابلیت جدیدی را به سناریوی Career Mode بازی اضافه کرده که باعث می‌شود بازی‌کننده‌ها بتوانند تیم خودشان را قبل از شروع فصل جدید تمرین دهند. بازی فیفا ۱۶ در تاریخ ۲ مهر راهی بازار خواهد شد. برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره فیفا ۱۶ می‌توانید پیش‌نمایش این بازی را مطالعه کنید.

منبع: Video Gamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه