اپل دانشگاه ساخت اپ iOS تاسیس می‌کند

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل با همکاری دانشگاه «فدریکو دوم» در شهر ناپلی، اقدام به تاسیس یک مرکز توسعه‌ی iOS کرده است. این دانشگاه، شروع به دریافت رزومه‌های دانشجویان، برای دریافت دانشجو کرده است. طبق خبری که وب‌سایت Business Insider منتشر کرده، دانشجویان یک تست آنلاین و یک مصاحبه را می‌گذرانند. افرادی که در اروپا زندگی می‌کنند، می‌توانند برای ورود به این مدرسه ثبت نام کنند.

اپل و دانشگاه فدریکو دوم، یک ساختمان کاملا جدید را به مرکز توسعه‌ی iOS تخصیص داده‌اند.

مرکز توسعه‌ی iOS قرار است ساخت اپ‌ها را به افراد آموزش دهد. دوره‌ی آموزشی این مرکز، نه ماهه است. ترم اول، روی مهارت‌های ساخت نرم‌افزارهای iOS تمرکز دارد. ترم دوم هم روی طراحی اپ و راه‌اندازی یک استارتاپ کار خواهد کرد. اولین کلاس‌های این دانشگاه از مهر ماه سال جاری شروع می‌شوند.

اپل و دانشگاه فدریکو دوم، یک ساختمان کاملا جدید را به مرکز توسعه‌ی iOS تخصیص داده‌اند. این ساختمان، در بیرون شهر ناپل قرار دارد.

خبر به راه اندازی مرکز توسعه‌ی iOS در ایتالیا، این موضوع که اپل مناقشه‌های‌اش را با دولت ایتالیا کنار گذاشته است. اپل که از سوی دولت ایتالیا، به نپرداختن مالیت محکوم شده بود، در کنار پرداخت مالیاتی ۹۶۳ میلیون دلاری، ۳۴۸ میلیون دلار هم به دولت ایتالیا جریمه پرداخت کرد.

منبع: Digital Trends

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه