ایلان ماسک: “هیچ جلسه‌ی محرمانه‌ای برای متوقف کردن ترامپ در کار نبوده”

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ایلان ماسک در صفحه‌ی رسمی توییتر خودش اعلام کرد که نشست اخیر او با چند تن از مدیران ارشد شرکت‌های تکنولوژیک هیچ ربطی به موضوع دانلد ترامپ نداشته و این هیئت به قصد متوقف کردن اقدامات ترامپ دور هم جمع نشده بودند.

ایلان ماسک (Elon Musk) مدیر ارشد شرکت‌های تسلا (Tesle)، اسپیس ایکس (SpaceX) و سولارسیتی (SolarCity) است.

مدتی پیش شایعه شده بود که او به همراه تعدادی از سایر مدیران شرکت‌های بزرگ تکنولوژیک، جلسه‌ای محرمانه متشکل از جمهوری‌خواهان را تشکیل داده‌اند. در این خبرها هدف اصلی این جلسه «متوقف کردن دانلد ترامپ، نامزد دوره‌ جدید ریاست جمهوری آمریکا» عنوان شده بود.

اما ایلان ماسک تمام این اخبار را رد می‌کند. او دروغ بودن این شایعه‌ها را به صورت یک توییت روی صفحه‌ی خودش درج کرد و نوشت که این جلسه اصلا محرمانه نبوده است.

elon-musk-tweet-donald-trump-secret-republicans-meeting

در شایعه‌ها این‌طور آمده بود که تیم کوک (Tim Cook)، مدیر ارشد شرکت اپل و لری پیج (Larry Page)، از بنیان‌گذاران شرکت گوگل نیز در این جلسه‌ی محرمانه حضور داشتند.

ماسک در مورد صحبت‌های سایر حضار در این جلسه چیزی نگفت اما بیان کرد که حضورش با هدف گفتگو پیرامون موضوع «مریخ و انرژی پایدار» بوده است. ضمنا او در توییت بعدی خود نوشت که در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از ترامپ حمایت نمی‌کند.



منبع: The Verge

‌  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه