بازیگر جوانی‌های هان سولو مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماه گذشته، شنیدیم که قرار است «آلدن اهرنرایک» (Alden Ehrenreich)، نقش «هان سولو» را در فیلم‌های جدید جنگ ستارگان بر عهده بگیرد. طبق شایعات، اهرنرایک که اخیرا در فیلم «درود بر سزار» (Hail, Caesar) ایفای نقش کرده، نقش جوانی‌های هان سولو را برعهده خواهد داشت. این طور که به نظر می‌رسد، این خبر صحت دارد.

فیلم هان سولو را کارگردانان The Lego Movie می‌سازند.

خبرگزاری‌های متعددی گزارش داده‌اند که دیزنی، آلدن اهرنرایک را به عنوان بازیگر جدید هان سولو انتخاب کرده است. این شرکت فیلم‌سازی هم در حال حاضر مشغول تنظیم قرارداد نهایی با این بازیگر است.

طبق گزارش وب‌سایت خبری Deadline، اهرنرایک برای کسب نقش‌اش، با بازیگرهایی مثل «تارون اگرتون» که در فیلم Kingsman: The Secret Service یا «جک رینور» که در آخرین قسمت Transformers حضور داشت، رقابت کرده است.

Han Solo

نقش هال سولو، یکی از دلایل معروفیت بسیار زیاد هریسون فورد است

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قسمت بعدی فیلم جنگ ستارگان در دست نداریم. این فیلم که قرار است روی شخصیت هان سولو تمرکز کند، چگونگی تبدیل او به یکی از خفن‌ترین قاچاقیان کهکشان را روایت خواهد کرد. فیلم هان سولو را کارگردانان The Lego Movie می‌سازند؛ در نتیجه انتظارات بالایی از فیلم داریم.

هنوز اسم فیلم هان سولو هم معلوم نشده؛ اما می‌دانیم که قرار است در روز ۲۵ می سال ۲۰۱۸ میلادی اکران شود. جنگ ستارگانی که امسال قرار است اکران شود، Rogue One نام دارد و داستانی فرعی است. در سال ۲۰۱۷ هم شاهد عرضه‌ی قسمت هشتم جنگ ستارگان هستیم. سال ۲۰۱۹ میلادی هم از همین حالا برای قسمت نهم رزرو شده است.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه