از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند، با دیجی‌کالا به آرزوهات برس!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیجی‌کالا پرمخاطب‌ترین فروشگاه آنلاین در خاورمیانه، قصد دارد جشنواره‌ی شگفت‌انگیزی را به مدت یک ماه برگزار کند.

این جشنواره‌ی یک ماهه، از تاریخ ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ برگزار می‌شود و برنده‌ی اصلی، صاحب یک عدد خودروی تویوتا Rav4 خواهد شد.

شما می‌توانید با خرید از دیجی‌کالا نسبت به میزان خریدتان شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید. در این جشنواره به ازای هر صدهزار تومان خرید، یک امتیاز در نظرگرفته شده است؛ به عنوان مثال برای یک خرید دو میلیون تومانی، خریدار بیست امتیاز پس انداز کرده یا با یک خرید صد هزار تومانی، تنها یک امتیاز برای کاربر پس‌انداز خواهد شد. مثلا، اگر در طول این بازه‌ی یک ماهه، یک سفارش ۲۰۰ هزار تومانی، یک سفارش ۳۰۰ هزار تومانی و یک سفارش ۴۵۰ هزار تومانی داشته باشید، مجموعا ۹ امتیاز برای شرکت در این قرعه‌کشی، خواهید داشت.

لازم به ذکر است که سفارش‌های زیر ۱۰۰ هزار تومان، در این قرعه‌کشی لحاظ نخواهند شد.

میزان امتیازات بالاتر در این جشنواره شانس خریداران را در قرعه کشی افزایش می دهد.همچنین خریدارانی که توسط اپلیکیشن دیجی کالا خرید خودرا انجام دهند،این امکان را خواهند داشت که در قرعه کشی مجزایی برای ۴ عدد گوشی Apple iPhone 6s شرکت کنند.

اپلیکیشن دیجی‌کالا را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

Google_Play_Download_Button

App_Store_Download_Button

برنده‌ی این جشنواره صاحب یک عدد خودروی تویوتا Rav4 خواهد شد.

گفتنی است؛ مشخصات برنده خوش شانس تویوتا Rav4 و برندگان چهار گوشی iPhone 6s در تاریخ بیستم اسفندماه در وب‌سایت‌ دیجی‌کالا اعلام و در تاریخ بیست و ششم اسفندماه، طی مراسمی، جوایز به این برندگان خوش شانس تقدیم خواهد شد. برندگان این شانس را خواهند داشت تا در نوروز ۹۵، لحظات خوبی را با هدایای دیجی‌کالا داشته باشند.

منبع: دیجی‌کالا

دیدگاه شما

۳۴۷ دیدگاه
  1. علي

    باتشکر از پیشنهادات دوستان
    آقا ان شاء الله وضع مالی فروشگاه خوب دیجی کالا باز هم بهتر میشه و باز هم جایزه ها و تخفیفات بیشتری مطابق نظر عزیزان ارائه می دهد
    راستی فقط تیپش را مشخص نکردند ؟! امیدوارم که فول و نیو فیس باشد
    آمدیم ما برنده شدیم 🙂

  2. مصطفی

    امیدوارم این جایزه نصیب کسی بشه که لازم داره.

  3. حسین

    دوستان خیلی های دیگه مثل ناهید خانم فقط دیجی کالا رو نگاه میکنن و همین نگاه کردنشون شده سرگرمی هر روزشون.از نظر من کسی که تنگ دست هست درست اما نباید آبروی خودش رو به خاطر تنگ دستیش که ببره زیر سوال.الان انقدر بی پول فقیر وجود داره که حتی ممکنه شب ها گرسنه سر رو بالشت بذارن یا حتی اون جای گرم و نرم بالشت هم نداشته باشن اما هیچ پولداری ازشون خبر نداره چرا چون بی پول جماعت خیلی بیشتر از پول دار جماعت به فکر آبرو و شرافت خودش هست و هرگز دستش رو جلوی غیر خدا دراز نمیکنه و حاضره با بچه هاش نون خشکی که خدا رسونده رو بخوره تا اینکه از یه پول دار مرغ سوخاری هدیه بگیره.
    من کلی میگم منظور من با کسی نیست اما ناهید خانم هم باید طبق گفته آقا بهنام نیمه پر لیوان رو ببینه یه جمله قصار از یه شخص خارجی که الان یادم نیست هست که میگه اگر فقیر به دنیا بیایی تقصیر تو نیست اما اگر فقیر از دنیا بری دیگه تقصیر توئه.قشر های کم درآمد باید بیشتر از سایر قشر ها به درس و مدرسه اهمیت بدن و با نمره های خوب ترم های دانشگاه رو پاس کنن و با مدرک بالاشون در پست ها و مقام های بالا برسن و خانواده خودشون رو از بی پولی به پول برسونن اما خب همین مدرک بالا گرفتن هم اراده قوی می خواد که بعضی ها مثل من ندارن.
    من خودمو نه بی پول حساب میکنم نه پول دار چون حداقل پول غذا های سه وعده روزم رو دارم پس فقیر نیستم از طرفی هم پول خرید گوشی ۲۵۰ هزار تومانی رو ندارم و وسط ماه هم همیشه باید به خاطر کمبود پول قرض کنم پس پول دار هم نیستم اما با این حال هرگز تو جامعه خودم رو پایین تر از اون بچه پول دار ها ندونستم و حتی شده با ظاهر سازی سعی کردم پول نتونه بین من و هم سن و سالام طبقه بندی ایجاد کنه.
    به امید روزی که دوباره حضرت یوسفی پیدا بشه و قشر کم درآمد و پر درآمد یکسان کنه.

    1. نسیم

      موافقم….

  4. علیرضا

    با سلام خدمت تمامی دوستان
    اکثر نظرات رو خوندم و خیلی جالب بود هر کی یه جوری حرف دلشو ریخته بود بیرون.
    خدمت دوستانی که عنوان کردند شانس برنده شدن این جایزه برای پولدارها بیشتره عرض میکنم …
    در جریان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و در برنامه ای که ویژه این مسابقات و با اجرای آقای فردوسی پور انجام گرفت قرار بود یک خودرو به کسی که بیشترین امتیاز رو داره بدنکه دادن ! اما خودرو دوم را باید بین تمامی شرکت کنندگان قرعه کشی میکردن که مسلما شانس کسی که از ابتدای مسابقات تا انتها شرکت کرده بود بیشتر بود. منجمله خود من که خیلی امیدوار بودم 🙂
    اما در کمال تعجب شخص برنده کسی بود که فقط یکبار و اون هم در فینال بازیها و با نتیجه اشتباه مسابقه رو پیش بینی کرده بود که باعث تعجب مجریان برنامه هم شده بود!!!
    احتمالا خیلی از شماها اون قرعه کشی رو یادتونه اما اینو نوشتم که بگم در این جور قرعه کشی ها کسانی که شانس خیلی کمی هم دارن امیدوار هستن.
    شاد باشید…..

  5. Arash

    سلام دیجی جون، آقا ما میخوایم بریم سفر، زودتر قرعه کشی کن ماشینمو بده برم، کار دارم بابا! میفهمی؟ مرسی

  6. موفقیت

    با تشکر عالی بود

  7. محسن

    مشکل اینجاست من آرزوم خیلی بزرگتر از ایناست!!

  8. farzane

    درود
    با اینکه الان ۳۱ امتیاز دارم ولی تجربه ی خریدهای من و همسرم بعد ۵ سال از دیجی کالا ، { اگه ۱میلیون امتیازم میداشتیم} شانس برنده شدن یه هدیه هزارتومنی رو هم نداریم
    اینم دیگه شانس ماست از دیجی
    شایدم چون ۲ هزار کیلومتر از تهران فاصله داریم نمیخوان به زحمت بیافتیم این همه راه بیاییم واسه جایزه 🙂

  9. سپیده

    امیدوارم این ماشین نصیب کسی بشه که با شنیدن خبر برنده شدن بیشتر از بقیه خوشحال میشه و به ارزوهاش میرسه

  10. ایرانا

    من تا حالا از دیجی کالا خرید نکردم اما خدایی سایت خوبی بوده برا تحقیق در مورد یه کالا.مرسی دیجی کالا.به امید خرید

  11. احسان

    شاید هم من بردمش

  12. ساسان

    به اون لحظه فکر کن که اسمتو بعنوان برنده اعلام کنن… (واسه من که ترشح آدرنالین درحد مرگه)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما