بعید است بلک‌بری امسال گوشی‌ای با سیستم عامل بلک‌بری ۱۰ عرضه ‌کند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس شایعات، شرکت بلک‌بری در حال حاضر حداقل بر روی ساخت سه‌گوشی اندرویدی کار می‌کند. از شواهد موجود به‌ نظر می‌رسد این شرکت کانادایی حسابی به سیستم‌ عامل اندروید روی خوش نشان داده است. این موضوع باعث بوجود آمدن شایعاتی درباره عدم استفاده احتمالی این شرکت از سیستم عامل خودش یعنی بلک‌بری ۱۰ شد و شرکت بلک‌بری هم به این شایعات پاسخ داد.

حال مدیر ارشد عملیاتی این شرکت، «مارتی برد» در مصاحبه‌ای با خبرگزاری بلومبرگ باز هم بر این نکته تاکید کرده که بلک‌بری به هیچ وجه استفاده از سیستم عامل بلک‌بری ۱۰ را متوقف نمی‌کند و این شرکت هرگز چنین ادعایی نکرده.

به نظر می‌رسد از نظر تکنیکی حرف بلک‌بری کاملا درست باشد که این شرکت هرگز چنین ادعایی نداشته، با این حال با توجه به شایعات فراوانی که ادعا می‌کنند بلک‌بری چندین دستگاه اندرویدی تولید خواهد کرد، این سوال وجود دارد که دقیقا این شرکت چه زمانی قصد دارد از سیستم عامل خودش در گوشی‌های‌اش استفاده کند؟ آنطور که بررسی‌ها نشان می‌دهد این تاریخ نمی‌تواند در سال جاری میلادی باشد. در واقع تقویم کاری امسال شرکت حسابی پر است و اگر زمانی منتظر گوشی هوشمندی با سیستم عامل بلک‌بری ۱۰ باشیم این زمان دست کم سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه