بلک‌بری توقف استفاده از سیستم‌عامل بلک‌بری ۱۰ را تکذیب کرد

۱۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی است که شرکت بلک‌بری گوشی‌ای با سیستم عامل BlackBerry 10 خود این شرکت به بازار عرضه نکرده، به همین دلیل یک سوال طبیعی در اذهان کاربران ایجاد شده که آیا تولید گوشی‌هایی که با این سیستم‌عامل کار کنند متوقف شده؟ در واقع شایعات مختلفی بر سر زبان‌ها افتاده بود که گوشی‌های جدید این شرکت هم با سیستم عامل اندروید کار خواهند کرد. در ادامه اخباری که در این مورد منتشر می‌شد خبری هم منتشر شد که شرکت بلک‌بری نامه‌ای به اپراتورهای Verizon و AT&T فرستاده و تایید کرده که استفاده از سیستم عامل بلک‌بری ۱۰ متوقف خواهد شد. اما حال در خبری جدید این شرکت وجود چنین نامه‌ای را تکذیب کرده است.

در خبری که درباره توقف استفاده از گوشی‌های بلک‌بری در سنای آمریکا هم پخش شده بود به توقف تولید مدل‌های Q10، Z10، Z30، Passport و Classic اشاره شده بود و اینکه سنای آمریکا دیگر برای انجام امور دفتری از گوشی‌های بلک‌بری استفاده نخواهد کرد.

حال این شرکت اعلام کرده تولید این گوشی‌ها متوقف نشده و صرفا چرخه تولید مدل Classic متوقف شده است. همچنین اعلام شده سیستم عامل بلک‌بری ۱۰.۳.۳ در حال توسعه است و در چندماه آینده عرضه خواهد شد.

بلک‌بری اعلام کرده استراتژی جدیدش برمبنای کار روی چند پلتفرم خواهد بود به این شکل که در کنار دستگاه‌هایی که با سیستم عامل خود این شرکت کار می‌کنند گوشی‌هایی هم عرضه کند که با سیستم عامل اندروید کار کنند.

منبع: Ubergizmo

 

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه