تاریخ عرضه‌ی Mass Effect جدید لو رفت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

هنوز چیز زیادی از قسمت جدید مجموعه بازی‌های «اثر جرمی» (Mass Effect) که «اثر جرمی اندرومدا» (Mass Effect: Andromeda) نام دارد، نمی‌دانیم. در طول چند سال گذشته تنها یکسری تریلر از روند ساخت آن منتشر شده بود تا اینکه در زمان معرفی کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ پرو اولین تریلر از روند بازی آن منتشر شد. همچنین می‌دانیم که بازی دارای دو قهرمان زن و مرد خواهد بود که با هم خواهر و برادر هستند و پدر آن‌ها هم در بازی حضور دارد.

شرکت الکترونیک آرتز تا این لحظه گفته که بازی در اوایل سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود و تاریخ عرضه‌ی دقیق آن مشخص نبود. جالا براساس اطلاعات لو رفته به نظر می‌رسد که این عنوان در تاریخ ۲۷ اسفند ماه راهی بازار می‌شود.

mass-effect-andromeda-artbook-date-leaked

در واقع سایت آمازون محصولی با نام «هنر در بازی اثر جرمی: اندرومدا» (The Art of Mass Effect: Andromeda) معرفی کرده که در ۲۷ اسفند ماه عرضه می‌شود. در توضیحات آن هم گفته شده این کتاب در کنار بازی اصلی راهی بازار می‌شود. پس می‌توانیم بگوییم که قسمت جدید مجموعه بازی‌های اثر جرمی در اواخر اسفند ماه در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که استودیوی Bioware سازنده‌ی این بازی یک روز خاص را برای مجموعه‌ی اثر جرمی نامگذاری کرده که N7 نام دارد و هر ساله در روز ۱۷ آبان ماه مراسمی را برای طرفداران این مجموعه بازی‌ها ترتیب می‌دهد. حالا انتظار داریم که تاریخ عرضه‌ی بازی Mass Effect: Andromeda رسما در همین روز اعلام شود. در ادامه می‌توانید اولین تریلر از روندبازی این عنوان را ببینید:

منبع: VG247

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حامد

    مرسی که پخش کننده سایت رو عوض کردین خیلی خوب شده…قبلی افتضاح بود اصلا بدرد فیلم دیدن نمی خورد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه