تریلر جدید بازی Mass Effect: Andromeda را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اولین نمایش‌های روندبازی عنوان «اثر جرمی: اندرومدا» (Mass Effect: Andromeda) در جریان کنفرانس سونی برای معرفی کنسول PlayStatiom 4 Slim و PlayStation 4 Pro به نمایش درآمد. در کنار این تریلر جدید که ما را هیجان‌زده کرد، اطلاعات مختلفی هم از این عنوان منتشر شد.

براساس اطلاعات منتشر شده از طرف استودیوی بازی‌سازی «بایوور» (Bioware) این بازی روی هر دو مدل از کنسول پلی‌استیشن ۴ روی ۳۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود که این موضوع برای بسیاری از کاربرانی که فکر می‌کردند می‌توانند این عنوان را روی PS4 Pro با فریم بالاتری اجرا کنند؛ نا امید کننده بود. همچنین مشخص شد که قهرمان‌ها زن و مرد این بازی خواهر و برداری با اسم فامیل «ریدر» (Ryder) هستند.

mass_effect_andromeda_ryders

در نمایشگاه E3 2016 شخصیت زن بازی برای اولین‌بار نشان داده شد و اکنون شخصیت مرد بازی هم معرفی شد. هر دو قهرمان بازی در داستان حضور دارند و اتفاقات مختلفی را تجربه می‌کنند. همچنین اگر تریلرهای قبلی این بازی را دیده باشید، قطعا شخصیتی را دیده‌اید که یک لباس N7 پوشیده بود. سازندگان بازی گفته‌اند که آن شخصیت هم پدر قهرمان‌های بازی خواهد بود. پس در این بازی با کل خانواده‌ی ریدر روبه‌رو هستیم.

بازی Mass Effect: Andromeda اوایل سال ۲۰۱۷ برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

منبع: GematsuVG247

‌‌‌‌

Birthday_Footer

 ‌‌‌‌‌

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Jeans

    بهترین بازی ۲۰۱۷

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه