تام کروز به عنوان نقش اصلی بازسازی مومیایی انتخاب شد

۱۶ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از ماه‌ها شایعه، استودیوی فیلم‌سازی یونیورسال بالاخره از حضور «تام کروز» (Tom Cruise) به عنوان نقش اصلی قسمت جدید فیلم «مومیایی» خبر داده است. قسمت جدید فیلم مومیایی قرار است یک بازسازی از فیلم کلاسیک «مومیایی»، ساخته‌ی بوریس کارلوف باشد.

قرار است بازسازی فیلم مومیایی در ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ اکران شود.

مجموعه فیلم‌های مومیایی در سال ۱۹۹۹ و با حضور «برندون فریز» و «ریشل وایس» شروع شدند. این مجموعه شامل سه فیلم مومیایی (۱۹۹۹)، مومیایی بازمی‌گردد (۲۰۰۱) و مومیایی: مقبره‌ی امپراطور اژدها (۲۰۰۸) می‌شود. با این حال، یک فیلم فرعی هم به اسم «پادشاه عقرب» (۲۰۰۲) در این مجموعه ساخته شده است.

قرار بود شماره‌ی چهارمی هم در مجموعه‌ی مومیایی ساخته شود، اما شرکت یونیورسال، سازنده‌ی این مجموعه فیلم‌ها، تصمیم گرفته است تا این مجموعه را از ابتدا بازسازی کند. انتخاب تام کروز، یکی از بهترین بازیگرهای ژانر اکشن دنیا هم برای بازسازی فیلم مومیایی انتخاب بسیار مناسبی به نظر می‌رسد؛ مخصوصا که شرکت یونیورسال می‌خواهد شروع به ساخت فیلم‌های هیولایی مختلفی مثل فرانکنشتاین یا دراکولا کند و همه‌ی آن‌ها را مثل مجموعه فیلم‌های مارول، در یک دنیا قرار دهد. پس ممکن است حتی تام کروز را به عنوان نقش فرعی در دیگر فیلم‌های هیولایی استودیوی یونیورسال ببینیم.

brendan-fraser-rick-o-connell-rachel-weisz

برندون فریزر و ریشل وایس در فیلم مومیایی

در کنار این خبر، یونیورسال هم‌چنین خبر از تغییر تاریخ اکران فیلم داده است. به جای ۲۴ مارس ۲۰۱۷، قرار است فیلم مومیایی در ۹ ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی (۱۹ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود. این تاریخ اکران هم با توجه به اینکه به تابستان نزدیک‌تر است، احتمال موفقیت گسترده‌ی فیلم را بیشتر می‌کند.

به غیر از تام کروز، «سوفیا بوتلا» (Sofia Boutella) هم قرار است به عنوان ضدقهرمان در بازسازی مومیایی ایفای نقش کند.

بازسازی فیلم مومیایی را «الکس کرتزمن» کارگردانی می‌کند. کرتزمن پیش از این نویسندگی دو فیلم اخیر «پیشتازان فضا» را بر عهده داشته است.

منبع:‌ Forbes

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه