شخصیت تازه‌ای برای Dead or Alive 6 معرفی شد

۲۹ مهر ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Dead or Alive 6

شرکت بازی‌سازی «کوئی تکمو» (Koei Tecmo) حول نمایشگاه E3 2018 با رونمایی از جدیدترین شماره‌ی مجموعه بازی‌های «زنده یا مرده» (Dead or Alive) حسابی غافلگیرمان کرد. بازی Dead or Alive 6 با شش شخصیت رونمایی شد و بدون شک قرار است تا زمان عرضه‌ی آن، از شخصیت‌های قدیمی و جدیدی که به بازی می‌آیند، بشنویم. به تازگی استودیوی بازی‌سازی «تیم نینجا» (Team Ninja) از حضور یک شخصیت جدید و بازگشت یک شخصیت قدیمی به Dead or Alive 6 خبر داده است.

Dead or Alive 6 قرار است در زمستان امسال روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر عرضه شود.

شخصیت جدیدی که برای اولین بار به Dead or Alive 6 می‌آید، «دیگو» (Diego) نام دارد. دیگو سبک مبارزه‌ی خاصی ندارد؛ طوری که می‌توان او را در دسته‌ی مبارزان خیابانی جای دارد. دیگو از هر نوع ضربه‌ای، از مشت و لگد گرفته تا ضربات سر، استفاده می‌کند تا حریفش را زمین بزند. شخصیت دیگو در نیویورک بزرگ شده و به عنوان قوی‌ترین مبارز محله‌شان شناخته می‌شود.

در کنار دیگو، قرار است شخصیت «ریگ» (Rig) هم در Dead or Alive 6 حضور داشته باشد. شخصیت ریگ برای اولین بار در بازی قبلی معرفی شده بود. ریگ که یک استاد تکواندو است، دیگو را به مبارزه دعوت می‌کند و این دو شخصیت در یکی از کوچه‌های نیویورک به جان هم می‌افتند.

بازی Dead or Alive 6

در حال حاضر، شخصیت‌های معرفی شده برای Dead or Alive 6 از این قرار هستند:

  • Ryu Hayabusa
  • Kasumi
  • Hayate
  • Helena
  • Jann Lee
  • Rig
  • Diego
  • Zack

برخلاف قسمت‌های گذشته‌ی مجموعه بازی‌های Dead or Alive، قرار است شماره‌ی ششم در عین این که تمرکز روی سیستم‌های عمیق مبارزه‌ای را حفظ می‌کند، بی‌خیال عادت‌های خود در چگونگی به تصویر کشیدن شخصیت‌های دختر شود. مجموعه بازی‌های Dead or Alive سیستم مبارزه‌ی بسیار عمیق و شگفت‌انگیزی دارند، ولی به خاطر سابقه‌ی این مجموعه در طراحی نه چندان مناسب لباس شخصیت‌ها، در تورنمنت‌های حرفه‌ای چند سال گذشته توجه زیادی به مجموعه‌ی Dead or Alive نشده است.

می‌توانید در ادامه تریلر معرفی شخصیت دیگو و ویدیویی از روند مبارزه‌ی بین دیگو و ریگ ببینید. تصاویر جدید منتشر شده از این دو شخصیت را هم در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

بازی Dead or Alive 6 قرار است در زمستان امسال روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر عرضه شود. در تورنمنت امسال Evo امکان بازی کردن Dead or Alive 6 فراهم شده است.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Mani

    آقای میرزایی آقای نور دوست
    جون هر کی دوست دارید بگید پادکست هست یا نه؟ فقط همین. خواسته بزرگیه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه