تریلر منتشر شده از روند تولید فیلم Rogue One: A Star Wars Story را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که علاقه‌مندان به فیلم‌های جنگ ستارگان منتظر اکران قسمت هشتم این مجموعه فیلم‌ها هستند، شرکت Disney تصمیم گرفته تا در میان ساخت فیلم‌های اصلی یک مجموعه‌ی جدید از فیلم‌های جنگ ستارگان را هم تولید کند. اولین فیلم این مجموعه‌ی جدید با نام Rogue One: A Star Wars Story در حال ساخت است و قصد دارد از زاویه‌ای دیگر با شخصیت‌هایی کاملا جدید دنیای جنگ ستارگان را نشان دهد.

این فیلم که در نوع خودش بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، علاقه‌مندان خاصی به‌دست آورده است. به همین دلیل شرکت سازنده تریلری از روند ساخت این فیلم منتشر کرده و قسمت‌های جالبی را هم در آن به نمایش در می‌آورد. این تریلر شامل قسمت‌های پشت صحنه و صحنه‌های اکشن فیلم می‌شود. حتی در برخی صحنه‌ها عوامل سازنده درباره‌ی روند ساخت فیلم صحبت می‌کنند.

این فیلم درباره‌ی گروهی از جنگجویان است که قصد دارند خودشان را به Death Star برسانند و Darth Vader را از بین ببرند. ماجراهای این فیلم هم موازی با قسمت‌های اولیه‌ی مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان خواهد بود و به همین دلیل اعلام شده که شخصیت Darth Vader هم در این فیلم حضور دارد. البته این خبر هنوز تایید نشده است.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story قرار است در آذر ماه امسال اکران شود و احتمال دارد که همانند قسمت ششم مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان کلی رکورد به‌دست بیاورد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از روند تولید فیلم جدید جنگ ستارگان را ببینید:

منبع: Ubergizmo

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه