تیزر روند بازی Shadow of the Tomb Raider یادآور بازی‌های قدیمی این مجموعه است

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی Shadow of the Tomb Raider

زمان زیادی تا عرضه‌ی قسمت جدید مجموعه بازی‌های «توم ریدر» باقی نمانده است. یکی دو روز پیش بود که از پایان مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی Shadow of the Tomb Raider خبر دادیم. احتمالا در یک ماهی که تا عرضه‌ی بازی باقی مانده، باید منتظر انتشار ویدیوها و اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

تاریخ عرضه‌ی Shadow of the Tomb Raider برای روز ۱۶ شهریور در نظر گرفته شده است.

امروز استودیوی بازی‌سازی Eidos Montreal تیزر کوتاهی از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرده است که متشکل از روند بازی است و چگونگی حرکت لارا کرافت در محیط بازی را به تصویر می‌کشد.

این طور که به نظر می‌رسد قرار است در Shadow of the Tomb Raider با روند بازی شبیه به بازی‌های کلاسیک این مجموعه روبرو شویم. برخلاف دو قسمت گذشته‌ی توم ریدر که حرکات لارا در آن‌ها بیشتر شبیه به نیتن دریک بود تا آنچه از توم ریدر انتظار داشتیم، ظاهرا Shadow of the Tomb Raider می‌خواهد حرکت در محیط را هم دوباره به عنوان یکی از عناصر اصلی روند بازی، بازگرداند.

با دیدن تیزر جدیدی که از بازی منتشر شده است، می‌توانیم ببینیم که باید حواس‌مان به موانع مختلف محیطی باشد و در عین حال هم تمام پرش‌ها را روی حساب و کتاب و با زمان بندی دقیق انجام دهیم؛ یعنی دقیقا چیزی که در توم ریدرهای کلاسیک تجربه کرده بودیم.

بازی Shadow of the Tomb Raider

قرار است Shadow of the Tomb Raider بزرگترین منطقه مرکزی را در مقایسه با دو بازی گذشته برای گشت و گذار در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار دهد. چند روز پیش ویدیویی برای آشنایی با این منطقه که «پایتیتی» نام دارد، منتشر شده بود.

بازی Shadow of the Tomb Raider پایانی است برای سه‌گانه‌ای که با بازی «توم ریدر» (Tomb Raider) در سال ۲۰۱۳ آغاز شد؛ سه‌گانه‌ای که جوانی‌های لارا کرافت را به تصویر می‌کشد. از نظر داستانی قرار است در Shadow of the Tomb Raider چگونگی تبدیل شدن لارا کرافت به آن باستان‌شناس معروف بازی‌های کلاسیک این مجموعه را ببینیم.

تاریخ عرضه‌ی Shadow of the Tomb Raider برای روز هفتم سپتامبر سال جاری (۱۶ شهریور) در نظر گرفته شده است. بازی روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

در ادامه تیزر جدید گیم‌پلی بازی را برای‌تان قرار داده‌ایم.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: YouTube

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه