تیزر گوشی جدید میزو لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک گوشی جدید از میزو تا دو سه هفته‌ی آینده به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی می‌شود. در کنار حدس و گمان‌های قبلی، تیزر جدید هم از شرکت میزو در فضای مجازی منتشر شده که عبارت‌های Pro than Pro و true flagship fingertips در آن برجسته‌ شده‌اند.

این عبارت‌ها اشاره به حسگر اثر انگشت این گوشی دارند و این‌که این گوشی مشخصات فنی قدرتمندی خواهد داشت و به‌عنوان یک پرچم‌دار حاضر می‌شود.

در تیزر جدید همچنین مشخص شده تاریخ برگزاری مراسم رونمایی ۱۳ شهریور ماه خواهد یود.

gsmarena_001

اگر به‌خاطر داشته باشید،‌ دیروز خبری درباره‌ی یک گوشی جدید از میزو داشتیم که در بنچمارک AnTuTu ثبت شده بود. این گوشی مجهز به تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰، فعلا با نام Meizu_m96 معرفی شده است. در ادامه‌ی مشخصات باید گفت گوشی جدید میزو دارای چهار گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی و نمایشگر QHD است و از دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی ۶.۰ مارشمالو روی آن نصب شده است

گوشی جدید میزو دارای چهار گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی و نمایشگر QHD است.

با این اوصاف به احتمال زیاد این گوشی همین دستگاهی است که ۱۳ شهریور به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. تا آن زمان باید منتتظر ماند تا بدانیم اولا نام اصلی گوشی چیست و ثانیا با چه قیمتی و در چه مناطقی از دنیا عرضه می‌شود.

البته با توجه به عبارت Pro than Pro در تیزر، می‌توان حدس زد مانند پرچم‌دار قبلی میزو یعنی میزو Pro 6، این گوشی هم پیش‌وند Pro را همراه خود داشته و شاید Meizu Pro 7 باشد.

منبع: GSM Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه