جشنواره‌ی ۱۰ شگفت‌انگیز به مناسبت تولد ۱۰ سالگی دیجی‌کالا

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا ۱۰ ساله شد. به مناسبت این جشن‌تولد، جشنواره‌ی «۱۰ شگفت‌انگیز» را برگزار می‌کنیم؛ جشنواره‌ای که از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ بهمن برگزار می‌شود. در این چهار روز شما می‌توانید بین ساعت‌های ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، از میان صدها کالا که شامل تخفیف شگفت‌انگیز و تخفیف ویژه شده‌اند، خرید کنید.

دیجی‌کالا بهمن سال ۸۵ متولد شد. حالا دقیقا یک دهه از شروع به کار آن استارتاپ نوپا می‌گذرد. یک استارتاپ کوچک برای فروش  محصولات دیجیتال که کار خود را با کارکنانی به تعداد انگشتان دست شروع کرد. اکنون آن استارتاپ کوچک تبدیل به بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه شده و نزدیک به ۲۰۰۰ نفر به طور مستقیم در آن کار می‌کنند.

دیجی‌کالا در این ۱۰ سال اعتماد مردم را به خرید اینترنتی جلب کرد. مردم هم از این فروشگاه آنلاین استقبال کردند و باعث شدند اکنون طبق آمار سایت الکسا، تبدیل به دومین سایت اینترنتی پربازدید ایرانی شود. حالا دیجی‌کالا نه فقط در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، بلکه هر کالایی که می‌تواند اینترنتی فروخته شود کار می‌کند. از فروش اینترنتی لوازم خانگی گرفته تا کالاهای فرهنگی و چند وقتی است فروش آنلاین خودرو. روزانه هزاران سفارش آنلاین خرید در دیجی‌کالا ثبت می‌شود و این سفارش‌ها در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت خدماتی به دست مشتری می‌رسند. کاری که دیجی‌کالا در این ۱۰ سال انجام داد نه تنها حرکتی بزرگ در راه استفاده‌ی هوشمندانه از اینترنت بود بلکه خرید آگاهانه را برای مشتری ایرانی به ارمغان آورد و سطح کیفی خدمات هنگام فروش و پس از فروش کالا را افزایش داد. دیجی‌کالا نقش بسزایی در ارتقاء فرهنگ خرید داشت و توانست برای هزاران نفر شغل ایجاد کند.

از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ بهمن، بین ساعت‌های ۱۰ صبح تا ۱۰ شب هر روز به دیجی‌کالا بیایید و در جشنواره‌ی ما شرکت کنید. جشنواره‌ای که در آن هر دو ساعت یک بار ۱۰ کالا شگفت‌انگیز می‌شود و می‌توانید از بین صدها کالای تخفیف‌دار دیگر خرید کنید. پس در این چهار روز چشم از دیجی‌کالا برندارید.

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۱۱۵ دیدگاه
  1. علی

    تبریک برای ۱۰ سال موفقیت. تنها مشکل عدم رویت کالا قبل از خرید است که با ایجاد نمایشگاهای فصلی میتوانید مشکل را حل کنید.

  2. Farmande_Ali

    سال روز تاسیس شرکت مبارک
    امیدوارم هر سال پیشرفتتون چندین برابر سال قبل باشه و همیشه کیفیت بالای خدماتتون رو حفظ کنید
    از نظر من دیجی کالا در حال حاضر بهترین شرکت ایرانیه
    دوستتون دارم
    یا حق

  3. حامد

    ماشینم اگه قسطی بدین تمومه دیگه………..

  4. farhan

    سلام آقای دیجیکالا لطفا ارسال به شهرستان رو free کن اگه این کار رو بکنی من نون هم از دیجی کالا میخرم با سپاس

  5. علی

    سلام دوستان
    تبریک عرض می کنم و همچنین خسته نباشید
    ایشالله در خاورمیانه حرف اول رو بزنید

  6. حمید

    سلام دیجی جان
    تولدت مبارک…ایشالله در ادامه راه با موفقیت و سربلندی بیش از پیش روبرو بشی
    یه گلایه کوچیک دارم اونم اینکه اخیرا (نه فقط جشنواره ۱۰ سالگیت) تخفیفات چنگی به دل نمیزنه! البته میدونم که بر خلاف سنت خیلی بزرگ شدی و بالطبع هزینه هات (بخصوص هزینه سربارت) بالا رفته ولی با بازنگری در فرآیندها و کاهش حاشیه سود حاصل از فروش بیشترتر! شاید بشه سطح تخفیفات رو به روزهای اوج خودش برگردوند.
    خیلی مخلصیم

  7. hesam

    تبریک به ده سال شدن این سایت
    یادمه اولین خریدمو از دیجی کالا سال ۹۰ انجام دادم

  8. فرزاد

    سلام
    تولدت مبارک دیجی کالا
    جا داره از تمام شما عزیزان زحمت کش تشکر کنم واقعا خوبید خیلی زیاد ! یکی از آرزوهام اینه که عضوی از دیجی کالا باشم چون صداقت و کیفیت و کاملا میشه دید و حس کرد
    من خیلیارو میشناسم که بابت هزینه ارسال از خریداشون گذشتن . امیدوارم این یه انتقاد سازنده باشه
    پیروز و سربلند باشید .

  9. محمد

    باسلام.
    لطفا بازه زمانی تحویل کالا را به حالت سابق برگردانید. یکی از بهترین و بارزترین ویژگی های دیجی کالا را که تحویل کالا در اسرع وقت و در بازه های زمانی مختلف بود را حذف کردید. این مسأله باعث می شود در موارد متعددی که مشتری برای تحویل کالا عجله دارد از شما خرید نکند.

  10. علی فائزی نیا

    سلام، با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه پرسنل دیجی کالا
    فقط یه گلایه… متاسفانه تخفیفات این چند روز مثل گذشته نیست. نه تنوع کالاها، نه قیمت ها
    با تشکر فراوان و خسته نباشید

  11. میلاد

    دیجی کالای عزیز، تولد ۱۰ سالگیت مبارک.
    عملکرد خوب شما باعث شد که دیجی کالا به یکی از محدود فروشگاه های اینترنتی تبدیل بشه که مردم با خیال آسوده و حتی قبل از دریافت کالا، هزینه ی اون رو پرداخت کنن. مطمئنا این اعتبار به راحتی به دست نیومده.
    فقط نکته ای که هست اینه که گروه های کالایی در سایتتون داره بیش از اندازه گسترش پیدا میکنه و این باعث شده که کیفیت کالاها و تنوع اونها در هر دسته کاهش پیدا کنه. به همین خاطر مثلا خودم چند بار شده که دنبال کالایی تو سایتتون بودم ولی به علت تنوع کم محصولات تو اون دسته، چیزی انتخاب نکردم. به نظر من افزایش دسته های کالایی وقتی خوبه که کیفیت دسته های کالایی گذشته پایین نیاد.
    انشالله تولد ۱۲۰ سالگیت.

  12. مهدی افشار

    بازه زمانی تحویل عوض شده و به شخصه خرید را سخت تر و زمان نتظار را برای کسانی که محل کارشان را برای خرید ارایه داده اند مشکل تر نموده است.
    من به شخصه خریدم را کمتر کرده ام.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه