جک ما:‌ بروید از علی‌بابا شکایت کنید

۲۵ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«جک ما» (Jack Ma) در پیغامی، به تمام مخالفان او و شرکت‌اش گفته است که از چیزی نمی‌ترسد و افراد و سازمان‌ها می‌توانند تا دل‌شان می‌خواهد، از او و شرکت‌اش شکایت کنند. میلیاردر چینی و مدیرعامل فروشگاه بزرگ «علی‌بابا»، چندان هم با مسایل حقوقی غریبه نیست؛ او در مصاحبه‌ای به خبرگزاری رویترز گفته است که شکایت بیشتر از شرکت‌اش، باعث می‌شود تا بررسی‌ها از علی‌بابا بیشتر شود و از این موضوع استقبال می‌کند.

مدیرعامل علی‌بابا این صحبت‌ها را در پاسخ به بازرسی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده کرده است.

جک ما به رویترز گفته است: “من از شکایت‌های حقوقی نمی‌ترسم. اگر می‌خواهید بروید از ما شکایت کنید. این موضوع فرصتی را برای ما به وجود می‌آورد تا کاری که می‌کنیم را برای آن‌ها توضیح دهیم.”

مدیرعامل علی‌بابا این صحبت‌ها را در پاسخ به بازرسی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) کرده است. این سازمان گفته است که باید شرکت علی‌بابا را بررسی کند و مطمئن شود که این شرکت، قوانین فدرال امریکا را زیر پا نمی‌گذارد. جک ما به رویترز گفته است که آن‌ها با تمام خواسته‌های SEC موافقت کرده‌اند، اما نمی‌دانند این سازمان چه برنامه‌ای برای علی‌بابا در سر دارد.

در حالی که کشور چین، جمعیت قابل توجهی از میلیاردرهای بزرگ را در خودش جای داده است، فقط تعداد کمی از آن‌ها مثل جک ما حاضر هستند اطلاعات شرکت‌های‌شان را در اختیار سازمان‌های مختلف قرار دهند و مخفیانه کار نکنند.

منبع: Digital Trends

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی

    این جک ما هم حسابی جو گیر شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه