دث‌استروک ضدقهرمان فیلم بعدی بتمن است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«بن افلک» (Ben Affleck)، بازیگر جدید نقش بتمن در فیلم‌های سینمایی دی‌سی، اخیرا تصویری در توییتر خودش منتشر کرده است که تصور می‌کنیم، ضدقهرمان فیلم بعدی بتمن باشد. توییتر بن افلک، ویدیویی کوتاه از شخصیت «دث‌استروک» (Deathstroke) را منتشر کرده است که به سمت دوربین می‌آید و خفن بودن‌اش را نشان می‌دهد.

اینکه Deathstroke را در فیلم Justice League سال آینده ببینیم، دور از ذهن نیست.

هنوز مطمئن نیستیم که این قطعه فیلم، برای چه ضبط شده است و در کجا استفاده خواهد شد، اما همین که بن افلک آن را پست کرده، مطمئنا به این موضوع اشاره دارد که فیلم بعدی‌اش، قرار است دث‌استروک را در خودش جای داده باشد. فیلم بعدی بتمن را خود بن افلک کارگردانی می‌کند و همین موضوع هم ما را به وجود دث‌استروک در فیلم بتمن، مطمئن کرده است.

دث‌استروک یا «اسلید ویلسون» (Slade Wilson)، یکی از قوی‌ترین و باحال‌ترین ضدقهرمان‌های مجموعه کمیک‌های دی‌سی است. این مزدور، قدرت بدنی بسیار بالا دارد و سریع است. بدن دث‌استروک هم با سرعت زیادی خودش را درمان می‌کند. دث‌استروک هم‌چنین از نظر نظامی، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های زیادی می‌داند.

اینکه Deathstroke را در فیلم Justice League سال آینده ببینیم، دور از ذهن نیست. فیلم Justice League قرار است در روز ۱۷ نوامبر سال آینده‌ی میلادی اکران شود. فیلم بتمن هم تاریخ مشخصی ندارد، اما پیش‌بینی می‌کنیم برای سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده باشد.

می‌توانید در ادامه، ویدیویی که افلک در توییترش از دث‌استروک منتشر کرده را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar برسام

    این همون بدمن فصل اول arrow نیست؟

  2. Avatar سام

    ایول Deathstroke

    خیلی ازش خوشم میاد یعنی Manu Bennett دوباره نقشش رو اجرا میکنه؟ خدا کنه ان فقط باشه چون فیزیک جسمانی و سایزش واقعا بش میخوره

    امیدوارم بتمن رو نابود کنه تا خوشحال بشیم

  3. Avatar ben

    به نظرم بن افلک برای کارگردانی تجربه ی کافی نداره. چه بسا بخواد فیلم بتمن رو کارگردانی کنه! با این اوصاف فیلم بتمن علیه دث استروک بدتر از بتمن علیه سوپرمن میشه. اینجور داستان های بزرگ کارگردان های بزرگ و باهوشی مثل نولان میخواد.

  4. Avatar سئوکار

    خیلی جالب بود واقعا نقشش خوبه مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه