رونمایی از بوگاتی کایرون در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کایرون

شرکت خودروسازی فرانسوی بوگاتی با خودروی «ویرون» (Veyron) با موفقیت زیادی مواجه شده است. این وسیله‌ی نقلیه نه تنها جزو سریع‌ترین خودروهای سوپراسپورت شهری در جهان به حساب می‌آید، بلکه جزو گران‌ترین خودروها هم هست. طبیعتا این سوال ایجاد می‌شود که پس از موفقیت زیاد ویرون، بوگاتی چه خودرویی را معرفی خواهد کرد. ظاهرا بوگاتی «کایرون» (Chiron) جواب این سوال است. این شرکت تایید کرده که می‌خواهد از کایرون در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۶ رونمایی کند.

این شرکت در ابتدا، تنها تعداد ۵۰۰ دستگاه از این مدل را تولید خواهد کرد.

بوگاتی درباره‌ی کایرون کاملا سکوت کرده و تاکنون هیچ‌گونه اطلاعاتی از آن به بیرون نداده است. طراحی آن را هم هنوز برای عموم به نمایش نگذاشته و در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن هم چیزی نگفته است. اگر چه باور عموم بر این است که کایرون لقب سریع‌ترین اتومبیل در جهان را از ویرون گرفته و از آن خود خواهد کرد.

کارت بوگاتی

این شرکت طرح مفهومی خودروی Vision GT را اوایل سال میلادی جاری به نمایش گذاشت. این طرح مفهومی تصویری از شکل و شمایل خودروی بعدی ارایه داد. اما در هر صورت، طرفداران دوست دارند بدانند اتومبیل واقعی چه شکلی است. بوگاتی کارت رسمی کریسمسش را منتشر کرده که در آن رونمایی از کایرون در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ تایید شده است. همچنین، روی این کارت یک کایرون پوشیده شده را می‌بینیم.

یک نکته‌ی جالب درباره‌ی کایرون این است که نام آن از «لوییس الکساندر کایرون» گرفته شده، کسی که در تولید سری خودروهای لوکس بوگاتی نقش مهمی داشت. گفته می‌شود که امضای لوییس روی تکیه‌گاه‌های سر این دستگاه حک خواهد شد.

براساس شایعات، این شرکت در ابتدا، تنها تعداد ۵۰۰ دستگاه از این مدل را تولید خواهد کرد. بنابراین، نه تنها کایرون بسیار گران خواهد بود، بلکه حتی در صورت داشتن پول کافی، به سختی می‌توان آن را تهیه کرد.

اخبار مرتبط: بوگاتی قایق ۲٫۲ میلیون دلاری می‌سازد

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. امين

    سلام.
    دیجیکالا، ببینم چیکار میکنی؟ میتونی اینو زودتر از نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ بیاری برای فروش بذاری روشون رو کم کنی؟
    فقط اگه آوردی، حتماً بذارش توی پیشنهاد شگفت انگیز.
    راستی حواستون هم باشه بیشتر از ۵۰۰ تا سفارش قبول نکنید. دیدید که، شرکتش گفته فقط ۵۰۰ تا تولید میکنه. بعد نگید حواسمون نبود سفارش زیاد گرفتیم، شرمنده مشتریاتون بشید.

  2. همایون

    تلفظ درستش شیقون ه

    1. اسحاق

      تلفظ درست چی؟!!!
      میگم اگه دیجیکالا اینو بزاره فروش شگفت انگیز من خودم ۱۰ تا خریدارمD;

  3. علیرضا

    دیجی جون اینو بیار بزار تو پیشنهاد شگفت انگیز ????

  4. پیمان

    عااااا…تورور خدا موجودش کنید…

  5. علیرضا پورجبار

    وای منتظر این خرس هستم.
    چه شود باز بوگاتی پس از سال ها یه پرچم دار داره میده و کل ماشین سازان اسپرت میفتن به فکر ساخت خودرویی که با بوگاتی رقابت کنن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه