رییس هیات مدیره آلفابت تایید کرد: من آیفون دارم

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا گوشی‌های هوشمندی که اریک اشمیت رییس هیات مدیره شرکت آلفابت از آنها استفاده می‌کند برای رسانه‌های تکنولوژیک جهان موضوع جذابی است. در حقیقت مدت‌ها است که خبرهایی درباره گوشی‌های مختلفی که اشمیت از آنها استفاده می‌کند می‌خوانیم. رییس هیات مدیره آلفابت، شرکتی که در حال حاضر گوگل زیرمجموعه آن محسوب می‌شود زمانی در حال استفاده از گوشی‌های اندرویدی مانند بلک‌بری و موتورولا دیده شده بود. مدتی پیش هم عکس‌هایی منتشر شدند که او را در حال استفاده از یک آیفون نشان می‌دادند و از آنجا که اپل یکی از مهم‌ترین رقبای گوگل محسوب می‌شود این اتفاق خبرساز شد.

اما چندروز پیش در مراسمی که در کشور هلند و شهر آمستردام برگزار می‌شد اشمیت به حضار گفت که علاوه بر گوشی سامسونگ گلکسی S7 اش یک آیفون ۶s هم دارد.

البته اگر از زاویه دیگر به موضوع نگاه کنیم داشتن آیفون برای اریک اشمیت حرکت هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. اشمیت از این طریق اقدامات رقیب را از نزدیک زیر نظر دارد و با اعلام عمومی آن این نکته را در معرض دید عموم هم قرار می‌دهد. از طرفی این را هم فراموش نکنید که گوگل تعدادی اپ برای iOS دارد و طبیعی است که اشمیت بخواهد آنها را هم هر چند وقت یک‌بار تحت نظر داشته باشد.

نکته بامزه ماجرا اینجاست که از اشمیت پرسیده شده کدام یک از دو گوشی‌اش بهترند و همانطور که لابد انتظارش را دارید جواب او این بوده که سامسونگ گلکسی S7 گوشی بهتری است.

‌‌

منبع: Phonearena

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ماه

    اریک اشمیت گفته عمر “باتری” s7 بهتره ولی بعضی سایت ها تیتر زدن که گفته s7 از آیفون بهتره! خب من به ایشون توصیه میکنم از ۶s plus استفاده کنه . در ضمن اریک اشمیت اگه اینو نمیگفت چی میگفت؟!! نکنه انتظار داشتن بیاد بگه پلتفرم رقیبش بهتره!! چرا اصلا از ایفون استفاده میکنه مگه اندروید به قول خودشون کامل نیست؟؟؟جز اینکه به علت امنیت و ثبات پایین اندرویده؟؟؟ اگه پرچمدار سامسونگ بهتر بود هرگز طرف آیفونی که سیستم عاملش ios هست نمیرفت! اون گلکسی رو هم واسه این خریدi که مردم نفهمن به اندروید خودش اعتماد نداره!!

  2. Avatar عليرضا

    چرا مدیران اپل هیچوقت با گوشی های شرکت های دیگه دیده نشدن و فقط مدیران شرکت های مایکروسافت و گوگل هستن که یواشکی از آیفون استفاده میکنن و وقتی که بقیه میفهمن ، میگن ما داریم این گوشی رو تست میکنیم ببینیم چطوریه وگرنه گوشی شرکت ما از همه بهتره :)) یعنی الان مدیران اپل برای اینکه بفهمن اپل میوزیک روی اندروید چطوری کار میکنه باید برن همشون گوشی اندرویدی بخرن و همیشه دستشون باشه ؟ ! نخیر حقیقت اینه که حتی مدیران ارشد گوگل و مایکروسافت هم میدونن محصولات اپل از هر نظر برتری مطلق رو تو تمامی زمینه ها دارن و برای استفاده شخصی خودشون و خانوادشون میرن و محصولات اپل رو تهیه میکنن .

  3. Avatar علی جوادی

    این که جای تعجب نداره…معلومه که S7 هزار برابر بهتر از آیفون ۶ هست.آقای اشمیت که بماند;دنیا میدونه برتری مطلق از آن سامسونگ و بس
    با تشکر از قلم شیوای استاد دلخموش

    1. Avatar sam

      دادش جو نده s7 یه ماهه معرفی شده ۶s ده ماه. طبیعیه . ایفون بعدی بیاد متوجه میشی کدام بهتره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه