زیمنس فناوری‏‌های خود را با هدف ارتقا حوزه انرژی ایران، به نمایش می‌‏گذارد

۱۳ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت زیمنس با رونمایی از راه‌کارهای مدیریت برق جهان، در شانزدهمین نمایشگاه بین‏‌المللی صنعت برق در تهران که از شنبه ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه برگزار می‌شود، نقش خود را به‌عنوان شریک فناوری در حوزه انرژی ایران پررنگ‌‏تر خواهد کرد. زیمنس در این نمایشگاه، فناوری انتقال و توزیع برق در شبکه‏‌های الکترونیکی مدرن را به نمایش خواهد گذاشت.

دکتر محسن نایب‌‏زاده، مدیرعامل شرکت زیمنس در ایران، در این زمینه گفت: «ایران به مدرن‏‌سازی زیرساخت‏‌های انرژی ادامه می‌‏دهد تا بتواند پاسخگوی نیازهای در حال رشد صنعت برق باشد. از این رو برای ایجاد شبکه الکتریکی قدرتمند، قابل‌اطمینان و انعطاف‏‌پذیر، به انتقال نوآورانه و فناوری توزیع نیاز خواهیم داشت.» وی ادامه داد: «در ۱۵۰ سال گذشته، زیمنس نقشی کلیدی در توسعه زیرساخت‏‌های کشور ایران ایفا کرده است و ما همواره به حمایت از اهداف ایران از طریق انتقال دانش و ارائه فناوری‏‌های نوآور متعهدیم».

نمایندگان زیمنس در نمایشگاه صنعت برق‏، در غرفه این شرکت حضور خواهند داشت تا دانش خود را در خصوص پروژه‏‌های زیمنس در زمینه مدیریت انرژی، انتقال و فناوری توزیع، با شرکت‌‏کنندگان به اشتراک بگذارند. بخش مدیریت انرژی زیمنس نیز نمونه‌‏ای از فعالیت‏های خود را، ازجمله سیستم‏‏‌های ولتاژ پایین و شبکه توزیع انرژی الکتریکی، شبکه الکتریکی هوشمند و راهکارهای اتوماسیون انرژی، تأمین برق کارخانه‏‌ها و تأسیسات صنعتی و سیستم‏‌های انتقال ولتاژ بالا، به شرکت‏‌های تأسیساتی و صنایع ارائه خواهد کرد.

زیمنس می‌‏تواند راهکارهایی بر اساس سفارش و نیازهای مشخص پست الکتریکی مشتری ارائه دهد و به‌طور هم‌زمان بر تمام بخش‏‌های مرتبط در شبکه تأمین برق، از تبدیل‏‌کننده‏ و کلیدابزار گرفته تا خطوط و کابل‏‌های هوایی نظارت داشته باشد.

لازم به ذکر است فعالیت‏‌های زیمنس در ایران شامل فناوری برای تولید مفید برق، انتقال و توزیع، راهکارهای نوآورانه برای حمل‏‌ونقل مدرن شبکه ریلی و راه‏، فناوری هوشمند ساخت‌‏وساز برای زیرساخت‏‌های موردنیاز شهر هوشمند و فناوری اتوماسیون دیجیتال برای صنایع و کارخانه‏‌ها با بازدهی و تولید بالا می‌شود.

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar فرخ کاردان

    امیدوارم استقبال بشه و دوستان فقط به فکر سود دهی خودشون نباشن!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه