مارول دنباله‌ی دکتر استرنج را خواهد ساخت

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
دکتر استرنج 2

بر اساس نشانه‌‌های موجود، مارول قصد دارد فیلم دکتر استرنج ۲ را بسازد. به لطف جهان پایان‌ناپذیری که مارول در سری کتاب‌های کمیک خود به تصویر کشیده، برای درآمدی که تهیه‌کنندگان فیلم‌های سینمایی و سریال‌های اقتباسی از این کتاب‌ها به دست می‌آورند نمی‌توان هیچ حدی را متصور شد. یکی از مثال‌های خوبی که می‌توان برای اثبات این مورد زد، برنامه‌ی مارول برای تولید سری انتقام جویان (Avengers) در قالب سه فیلم سینمایی بود. اما اخیرا اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد مارول در حال برنامه‌ریزی برای ساخت انتقام جویان ۴ و حتی دنباله‌های بیشتری برای این سری فیلم رکوردشکن است. فیلم دیگری که به خاطر موفقیت چشم‌گیر اولین قسمت، مدیران مارول را به فکر ساخت قسمت دوم آن انداخته است، فیلم ابرقهرمانی دکتر استرنج (Doctor Strange) با بازی بسیار خوب بازیگر بریتانیایی، بندیکت کامبربچ است. کامبربچ که شاید آوازه‌ش را در جهان مدیون بازی متفاوت در نقش شرلوک هلمز باشد، پس از ایفای چند نقش متفاوت و البته موفق سینمایی، به عنوان یکی از ابرقهرمانی‌های دنیای سینمایی مارول از سوی این استودیو انتخاب شد.

با وجود شایعات گوناگون، رییس استودیوهای مارول اعلام کرده به خاطر استقبال خوب تماشاگران و درآمد بالای قسمت اول، فیلم دکتر استرنج ۲ به زودی ساخته خواهد شد.

پس از یک شروع درخشان و فروش قابل قبول در یک داستان مستقل، بندیکت کامبربچ حضور کوتاهی در فیلم Thor: Ragnarok در نقش دکتر استرنج داشت. پس از آن، حضور برجسته‌ی این شخصیت در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) و استقبال گسترده‌ی علاقمندان به فیلم‌های ابرقهرمانی، توجه تهیه‌کننده‌های این سری فیلم‌ها را به خود جلب کرد. با وجود استقبال بینندگان و علاقه‌ی کامبربچ به این شخصیت ابرقهرمانی، تا مدت‌ها هیچ خبری مبنی بر ساخت ادامه‌ی مستقل فیلم دکتر استرنج منتشر نشد. از طرف دیگر، پس از اکران اولین قسمت هیچ ابراز علاقه‌ای از سمت اسکارت دریکسون، کارگردان این فیلم هم برای ساخت ادامه‌ی آن در رسانه‌ها دیده نشد. ساخت بخش‌های بعدی همچنان در هاله‌ای از ابهام بود تا کوین فیگی، رییس استودیوهای مارول در مصاحبه‌ای به علاقمندان این ابرقهرمان اطمینان داد مراحل پیش‌تولید قسمت بعدی آغاز شده است.

کوین فیگی در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت خبری CinemaBlend داشت در مورد آینده‌ی جهان سینمایی مارول صحبت کرد. او گفت مارول قصد دارد تمام ابرقهرمان‌هایش را مطابق با خواست و سلیقه‌ی مخاطبان به روی پرده‌ی سینماها بکشد. او توضیح داد با وجود سرمایه‌گذاری‌های بزرگی که برای ساخت فیلم‌های این استودیو می‌شود، به خاطر تعدد شخصیت‌ها گاه ممکن است فاصله‌ی زمانی میان ساخت دو قسمت یک مجموعه کمی طولانی شود. مارول از فاصله‌ی زمانی میان قسمت‌های اول و دوم دکتر استرنج به عنوان فرصتی برای اکران محصولات دیگر این استودیو استفاده می‌کند و در موقعیتی مناسب علاقمندان به ادامه‌ی مجموعه‌ی دکتر استرنج را به سالن‌های سینما دعوت می‌کند. قسمت اول این مجموعه که به عنوان چهاردهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود با هزینه‌ای حدود ۱۶۵ میلیون دلار ساخته شد و توانست بالغ بر ۶۷۷ میلیون دلار در گیشه‌‌ی سینماهای سراسر جهان درآمد کسب کند.

بیشتر بخوانید: بهترین و بدترین فیلم‌های مارول از نگاه منتقدان

هرچند گمانه‌های قبلی هم از حضور بندیکت کامبربچ در نقش دکتر عجیب و غریب دنیای مارول خبر می‌داد، اما مصاحبه‌ی اخیر رییس استودیوهای مارول خیال طرفداران این ابرقهرمان را راحت کرد. کامبربچ پیش از این در یک مصاحبه‌، وقتی با سوالی در مورد حضور یا عدم حضورش در نقش دکتر استرنج مواجه شده بود گفته بود هرچیزی ممکن است تغییر کند و همین پاسخ شایعات زیادی را در مورد عاقبت این مجموعه‌ی سینمایی به راه انداخته بود. بدون شک انتخاب بهترین شخصیت ابرقهرمانی در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت از سوی تماشاگران و کسب ۶۷۷ میلیون دلار در گیشه برای قسمت اول، مدیران مارول را وادار می‌کند تا به هر شکل ممکن کامبربچ را برای ادامه‌ی بازی در این نقش راضی کنند.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه